آخرین بررسی از ارزیابی عملکرد استانها:

صعود ۱۶ پله ای آموزش و پرورش هرمزگان در کشور

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از صعود ۱۶ پله ای آموزش و پرورش استان در اجرای مطلوب شاخص های اختصاصی و عمومی و قرار گرفتن در جایگاه ۱۱ کشور خبر دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
صعود ۱۶ پله ای آموزش و پرورش هرمزگان در کشور

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا ۲۹ اسفند هر سال، فعالیت ادارات کل آموزش و پرورش استانهای کشور مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: آموزش و پرورش هرمزگان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷، صعود ۱۶ پله ای در شاخص های عمومی و اختصاصی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان هرمزگان با جهش و ارتقاء چشمگیری از رتبه ۲۷ کشوری در سال ۹۶ به رتبه ۱۱ کشور در سال ۹۷ صعود کرده است.

دادی زاده اضافه کرد: این بررسی طی فرآیند خود ارزیابی توسط اداره ارزیابی عملکرد استان و ارزیابی حوزه ستادی وزارتخانه ذی ربط این اداره کل، سازمان اداری استخدامی کشور، تائید کمیته مدیریت عملکرد و ستاد جشنواره شهید رجایی از آموزش و پرورش استان هرمزگان و در ۱۴ محور از شاخص های اختصاصی و شاخص های عمومی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، محور آموزش، تربیت بدنی و سلامت، پرورشی و فرهنگی، سوادآموزی، استثنائی، مشارکت های مردمی، فناوری و نیروی انسانی را از شاخص های اختصاصی نام برد و سلامت اداری، مدیریت عملکرد، ساختار سازمانی، سرمایه نیروی انسانی، شفافیت مالی، فضای کسب و کار و دولت الکترونیک را هفت محور از شاخص های عمومی برشمرد.

دادی زاده تصریح کرد: عملکرد و نتیجه یک مجموعه انعکاسی از فعالیت همه اعضا آن دستگاه است و کسب این موفقیت کشوری بیانگر زحمات دلسوزانه و مستمر همه معلمان، مدیران، کارکنان اداره کل و نواحی و مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار