ممنوعیت سرو قلیان در تمامی قهوه خانه ها و سفره خانه های اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر بر اجرای مصوبه استفاده از قلیان نظارت خواهند داشت و در صورت سرو قلیان پروانه فعالیت واحد متخلف لغو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت سرو قلیان در تمامی قهوه خانه ها و سفره خانه های اسلامشهر

مسعود مرسل‌پور، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان که با محوریت مقابله با ویروس کرونا برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در برخی شهرها مشکلاتی را در روند عادی زندگی مردم ایجاد و باعث نگرانی خانواده ها شده است.

او در ادامه با بیان اینکه بر اساس اعلام صبح امروز رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکنون مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مشاهده نشده گفت: ممکن است دیر یا زود ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان اسلامشهر نیز گزارش شود. بنابراین همه باید هشدارهای بهداشتی و ایمنی که بطور مرتب از طریق رسانه ها اعلام می شود را رعایت کنند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به مسئولیت مستقیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص ارائه آموزش های پیشگیرانه و اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا افزود: تمامی فعالیت های جمعی ورزشی، هنری و همچنین اعزام کاروان های دانش آموزی و دانشجویی ممنوع خواهد بود.

او تصریح کرد: اعزام کاروان‌های زیارتی توسط دستگاههای دولتی و غیر دولتی از جمله کاروان‌هایی که در روزهای سه شنبه اقدام به اعزام زائر به قم و جمکران می کنند، فعالیتشان تا بهبود شرایط ممنوع است.

مرسل‌پور با بیان اینکه مکاتبات لازم جهت لغو مراسم اعتکاف نیز انجام شده، عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز با انجام اطلاع رسانی لازم ممنوعیت حضور مردم در بقاع متبرکه و حرم شریف امام زادگان شهرستان را اعلام کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بر ضرورت نظارت بر فعالیت آشپزخانه‌ها و مراکز طبخ غذا، کارخانجات تولید محصولات غذایی و... توسط شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت تاکید کرد و گفت: کلیه جلسات ادارات به جز مواردی که در فرمانداری برگزار می شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر همچنین خواستار مشارکت پررنگ آموزش و پرورش و ارائه نکات خود مراقبتی به دانش آموزان و والدین آنها از طریق فضای مجازی شد و ادامه داد: مرکز درمان بیماران دیالیزی سوده نیز توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایزوله خواهد شد.

مرسل‌پور ضمن قدردانی از تلاش مدیریت، کادر پزشکی، پرستاران و کارکنان بیمارستانها، مراکز درمانی و شبکه بهداشت شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم بیان کرد: این عزیزان به عنوان سربازان مبارزه با این بیماری ویروسی در معرض خطر هستند تا آسیبی به سلامتی شهروندان وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار