به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس استان سمنان؛

کلیه فعالیت های کانون ها، اردوگاه ها و دارالقرآن ها ممنوع شد

سمنان (پانا) - با وجود اینکه بر اساس گزارش مسئولان ذی ربط تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا در استان سمنان مشاهده نشده است، ولی به جهت کاهش نگرانی اولیاء و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان جهت جلوگیری از ابتلا، با هماهنگی و نظر استاندار سمنان و رییس شورای آموزش و پرورش، تصمیم گرفته شد کلیه مسابقات فرهنگی هنری، قرآن و عترت، نشست های آموزشی تفکر و سبک زندگی، در روزهای 6 و 7 اسفندماه جاری تا اطلاع ثانوی تعلیق شود و همچنین کلیه فعالیت های کانون ها، اردوگاه ها و دارالقرآن ها نیز ممنوع شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کلیه فعالیت های کانون ها، اردوگاه ها و دارالقرآن ها ممنوع شد

علی‌اکبر عرب‌خراسانی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، در گفت و گو با پانا خبر داد: لازم به‌ذکر است برگزاری همایش های امور تربیتی و تجلیل دانش‌آموزی نیز در این تاریخ ممنوع اعلام شده است.

گفتنی است از این فرصت چند روزه برای آموزش مدیران مدارس، ایجاد و افزایش آمادگی لازم برای مقابله با گسترش این ویروس و تأمین و تجهیز مواد بهداشتی مورد نیاز آموزشگاه‌های استان استفاده شده است.

همچنین وزارت بهداشت اعلام کرده رعایت نکات بهداشت فردی، اجتماعی و عمومی بسیار مهم و اساسی است و مهم ترین و مؤثرین راه قطع رنجیره انتقال کرونا ویروس، شستشوی مداوم دست‌ها و رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن سطوح تماس و پرهیز از روبوسی، مصافحه و دست دادن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار