تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز مهندس

تهران (پانا) - همزمان با زادروز خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس وزیرآموزش‌ و پرورش با صدور پیامی این روز را به جامعه مهندسی کشور تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز مهندس

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، همزمان با زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه‌نصیرالدین طوسی در پنجم اسفندماه که روز مهندس نیز نام‌گذاری شده است، محسن حاجی میرزایی در پیامی خطاب به جامعه مهندسی کشور این روز را به جامعه مهندسان تبریک گفت.

متن پیام وزیر آموزش‌ و پرورش به این شرح است:

«به نام خدا

پویایی جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مهندسانی است که با بهره‌گیری از دانش فنی چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت درآورده و ضامن بقاء و توسعه پایدار کشور می‌باشند. پنجم اسفند، زادروز حکیم فرزانه و دانشمند عالیقدر ایران خواجه‌نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندسی در جهت تجلیل از مهندسان به‌عنوان پیشگامان عرصه سازندگی و بازگوکننده رسالت این قشر فرهیخته در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی این مرزوبوم نام‌گذاری گردیده است.

مهندسان خدمتگذاران حقیقی و بی‌ادعای حوزه تحرک و تغییرند؛ اینان جهادگران صف اول توسعه هستند؛ زیرا با تلاش و دانش روزافزون می‌کوشند جهانی عقلانی‌تر، زیباتر و آسوده‌تر بسازند.

روز ملی مهندس بهانه‌ای است تا از زحمات بی‌شائبه و ارزشمند مهندسان در رشته‌های مختلف، به‌ویژه مهندسان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در طراحی و نظارت برساخت فضاهای آموزشی تقدیر نمایم. این روز را به همه مهندسان ایران اسلامی و به‌ویژه مهندسان حوزه عمرانی تعلیم و تربیت تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزونشان را خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار