معاون استاندار کرمانشاه:

آموزش و مشارکت مردم بهترین راه کنترل بیماری هاست

کرمانشاه (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه« حضور مردم در پیشگیری و مقابله با بیماری ها نیاز به آموزش و اطلاع رسانی دارد» تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید هدایت گر نگرانی مردم درباره ویروس کرونا باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و مشارکت مردم بهترین راه کنترل بیماری هاست

محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ویژه با فرمانداران استان اظهار کرد: وزارت بهداشت در کشور و دانشگاه علوم پزشکی در استان متولی مقابله با کرونا ویروس است و تمامی دستگاهها باید با این دانشگاه همراهی و همکاری داشته باشند.

او حضور و مشارکت مردم را بهترین و موثرترین روش برای مقابله با این بیماری دانست و تاکید کرد: همراهی مردم نیاز به آموزش دارد و دانشگاه علوم پزشکی باید هدایت گر نگرانی مردم باشد و نکات بهداشتی را گوشزد کندو در این کار از ظرفیت تمام رسانه ها بهره بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تجربه زلزله سرپل ذهاب و پیشگیری از بروز مسائل بهداشتی را الگوی مناسبی برای مقابله با کرونا در استان دانست و گفت: در زلزله سرپل ذهاب، با وجود امکان بروز مسائل تهدیدکننده بهداشتی، با برنامه ریزی و آموزش مردم، شرایط بهداشتی منطقه بهتر از قبل زلزله شد.

الهی تبار بیان کرد: باید به طور گسترده و به‌صورت کافی به مردم بگویند که چه باید کنند و فرمانداران برای آگاهی بخشی از تمام ظرفیت ها استفاده کنند تا مواجهه با این ویروس به یک معرفت عمومی تبدیل شود.

معاون استاندار با بیان اینکه مقرر شده تعطیلی مدارس و دانشگاهها با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی استان صورت بگیرد افزود: در ارتباط با مرزها، آموزش مرزنشینها بسیار مهم است و حتما به این مناطق ازسوی دانشگاه علوم پزشکی به‌طور ویژه توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار