رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

بیمارستان‌های سمنان برای مقابله با کرونا آماده هستند

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا آمادگی کافی را دارند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان‌های سمنان برای مقابله با کرونا آماده هستند

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه افراد مبتلا به ویروس کرونا در ۹۸ درصد موارد بدون هیچ عارضه‌ای بهبود پیدا می‌کنند گفت: بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا آمادگی کافی را دارند.

وی با بیان اینکه میزان مرگ ومیر مبتلایان به ویروس کرونا دو درصد است که بسیار پایین‌تر از مرگ و میر ویروس‌های دیگر مثل آنفلوانزا است افزود: بهتر است مردم تا رفع کامل خطر ابتلاء به کرونا از روبوسی و دست دادن به‌طور جد خودداری و از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: موارد محدودی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان سمنان وجود دارد اما تاکنون آزمایش هیچیک از افراد مشکوک به کرونا در سمنان مثبت نبوده است.

دانایی با بیان اینکه چند مورد مشکوک به کرونا ویروس در استان وجود دارد که آمار قطعی آن بعد از تأیید آزمایش به اطلاع مردم رسانده می‌شود، افزود: شهروندان از حضور غیر ضروری در مراکز عمومی بپرهیزند.

وی تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی، شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، دور شدن از افرادی که علائم بیماری مانند عطسه، سرفه، آبریزش و مشکلات تنفسی دارند از جمله مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار