معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان:

تمام برنامه های گروهی دانش آموزان لغو شد

سمنان (پانا) - آگاهی بخشی و آموزش به همکاران، دانش آموزان و اولیاء آنان از طریق شبکه های اجتماعی، سایت و اتوماسیون اداری (کارتابل مدارس) یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام برنامه های گروهی دانش آموزان لغو شد

علیرضا حاجی قاسمی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان، پیرامون اقدامات آموزش و پرورش در مقابله با ویروس کرونا از تشکیل کمیته مشترک پیشگیری و کنترل کرونا با دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود خبر داد.

وی افزود: شیوه نامه پیشگیری به کلیه مدارس استان ابلاغ و جلسات پیشگیری با ارائه راهکارهای مؤثر در کنترل بیماری برگزار شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: کلیه فعالیت هایی که مستلزم تجمع دانش آموزان و یا جا به جایی آنان در سطح استان بوده از جمله برگزاری همایش ها، مسابقات ورزشی و ... تا اطلاع ثانوی لغو گردیده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم مجموعه آموزش و پرورش، آگاهی بخشی و آموزش به همکاران، دانش آموزان و اولیاء آنان از طریق شبکه های اجتماعی، سایت و اتوماسیون اداری (کارتابل مدارس) است گفت: برای خرید اقلام بهداشتی اعم از صابون مایع، ژل های ضدعفونی کننده و ماسک اقدام شده و به زودی برای مدارس استان ارسال می شود.

حاجی قاسمی در خصوص تعطیلی مدارس خاطرنشان کرد: این موضوع به ابتلا و شیوع ویروس کرونا در سطح استان و نظر دانشگاه علوم پزشکی بستگی داشته و درصورت لزوم با نظر و هماهنگی مقام عالی استان تصمیم گیری شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت نکات بهداشتی، بهداشت فردی و گروهی و آموزش های لازم، این بیماری زودتر کنترل شده و کمترین آسیب را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار