استاندار زنجان:

باید برای مردم به دنبال برنامه جایگزین سفر باشیم

در حال حاضر وضعیت زنجان مناسب است، اما لغو سفرهای نوروزی توصیه وزارت بهداشت است

زنجان (پانا) - فتح ا.. حقیقی، در دومین ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با اشاره به اینکه به‌علت شیوع ویروس کرونا احتمال لغو سفرهای نوروزی در سراسر ایران وجود دارد، از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر خواست که به فکر برنامه جایگزین و نشاط مردم در استان باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
باید برای مردم به دنبال برنامه جایگزین سفر  باشیم

او اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت زنجان مناسب است، اما لغو سفرهای نوروزی به‌علت ویروس کرونا از توصیه های وزارت بهداشت است که باید برای مردم به دنبال برنامه جایگزین و ایجاد نشاط در جامعه باشیم.

مقام عالی استان عنوان کرد: نظارت بر قیمت ها را در ایام مانده به نوروز جدی بگیرید. کنترل و نظارت میدانی بر قیمت ها صورت گیرد و ستاد تنظیم بازار و نظارت بر قیمت در عید هم تعطیل نمی شود.

او با تاکید بر لکه گیری آسفالت معابر اصلی بیان کرد: چاله های خیابان ها و پیاده روها باید برطرف شود و این لکه گیری باید در تمام مناطق صورت گیرد. همه مردم حق طبیعی‌شان است که احساس کنند مدیران توجه ویژه به مناطق زندگی آنها دارند.

فتح ا.. حقیقی با تاکید بر برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان ها توسط فرمانداران گفت: صدا و سیما و رسانه ها باید اطلاع‌رسانی در خصوص چهارشنبه سوی داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: مدیریت شهری و دستگاه های دیگر در ایام نوروز حفاری در شهر نداشته باشند.

فتح ا.. حقیقی با تاکید بر اینکه اقلام تبلیغاتی باید یکپارچه باشد، گفت : امسال دانشگاه علوم پزشکی ما باید پیوست بهداشتی برای سفر داشته باشد. در بحث اطلاع‌رسانی اماکن اقامتی بیمارستان ها مراکز تاریخی پایانه ها و .. در کمیته بهداشت تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

مقام عالی استان بر پیشگیری از حضور دستفروشان در مرکز شهر تاکید کرد و ادامه داد: اقلام مورد نیاز خانوارها با اولویت مناطق حاشیه ای شهر توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار