قیمت کالاهای مرتبط با سلامت مردم کنترل می شود

اردبیل (پانا) - قیمت کالاهای بهداشتی که با سلامت مردم مرتبط است،در استان اردبیل کنترل می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
قیمت کالاهای مرتبط با سلامت مردم کنترل می شود

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست دستگاههای بهداشتی، نظارتی و قضایی در راستای کنترل قیمت کالاهای بهداشتی تصریح کرد: با توجه به شناسایی ویروس کرونا در استان مردم در راستای کنترل بهداشتی به تهیه کالاهای مربوطه اقدام می کنند.

او افزود: تهیه ماسک، محلول های ضدعفونی کننده و الکل طبی از جمله این اقدامات است که در صورت بروز تخلف در مبادی عرضه برخوردهای لازم انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار کرد: در رابطه با تولید کالاهای بهداشتی از جمله الکل طبی در استان ظرفیت های لازم وجود دارد و در صورت نیاز تولید افزایش می یابد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در بررسی پرونده های بهداشتی با کسی تعارفی نداریم .

سید عبدالله طباطبایی افزود: با داروخانه هایی که از شرایط حاکم بر جامعه سوء استفاده کنند ، برخورد شدید قانونی خواهیم داشت.

او با تاکید بر هماهنگی دستگاههای بهداشتی و نظارتی برای اشباع بازار از کالاهای بهداشتی مورد نیاز، خواستار همکاری و مشارکت تمامی دستگاهها در این خصوص شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل گفت: دادستانی به دنبال پلمب داروخانه ها و مراکز عرصه کالاهای بهداشتی نیست، ولی جایی که پای جان و سلامتی مردم در میان باشد، به طور جدی ورود خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار