اجرای طرح تقویت مهارتهای گفتگو و ارتباط مؤثر برای هزار و 100 دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج (پانا) - طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط مؤثر با هدف ایجاد آمادگی دانش آموزان برای بازنگری در رفتارها، افزایش مشورت پذیری و به‌کار بستن مهارت گفتگو و توانمندسازی در انتقاد و تحمل پذیری برای هزار و 100 دانش آموز استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تقویت مهارتهای گفتگو و ارتباط مؤثر برای هزار و 100 دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد

زهرا حسینی، مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: در هر یک از 13 شهرستان و منطقه استان، یک آموزشگاه پایلوت انتخاب شده و مهارتهای 10 گانه آموزش داده می شود.

او بیان کرد: در هر آموزشگاه 6 نشست تخصصی برای والدین، دانش آموزان و معلمان برگزار شد و در 4 مرحله برای دانش آموزان دوره اول متوسطه مهارت گفتگو اجرا و در آخرین مرحله با مسئولان شهرستان یا منطقه خود دیدار و 40 نفر به‌عنوان برترین های استان انتخاب شدند.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست پیشنهاد تشکیل کارگروه استانی برای پیگیری و تقویت مهارت گفتگو برای نوجوانان به‌عنوان ابتکار استانی به تصویب رسید.

حسینی همچنین گفت: تقویت مهارت گفتگو برای نوجوانان، ظرفیت استفاده از فکر و اندیشه آنان است.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان افزود: طرح مهارت گفتگو بر اساس منویات مقام معظم رهبری در توسعه کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد فضای گفتمان در آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار