۸۷۵ دستگاه چادر بین زلزله زدگان قطور توزیع می شود

ارومیه (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از توزیع ۸۷۵ تخته چادر بین زلزله زدگان قطور خوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
۸۷۵ دستگاه چادر بین زلزله زدگان قطور توزیع می شود

سعید رهبر سوره در خصوص آخرین اقدامات امدادی به زلزله زدگان قطور خوی اظهارکرد: بعد از وقوع دو زمین لرزه بزرگ ۵.۷ و ۵.۹ ریشتری در منطقه قطور ضمن اعلام آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر خوی ۲۹ تیم امدادی نیز به منطقه اعزام شد، افزود: در این زمین لرزه‌ها بیش از ۹۵ مصدوم شناسایی شد که ۸۵ مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد و ۱۰ نفر مصدوم در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.

او ادامه داد: با توجه به تخریب واحدهای مسکونی ۴۳ روستای این منطقه اولین اقدام بعد از توزیع اقلام ضروری از جمله وسایل گرمایشی و بسته غذایی، زمینه سازی برای اسکان زلزله زدگان بود که در این زمینه سه کمپ ویژه دایر شد.

رهبر سوره از توزیع ۸۷۵ تخته چادر و بیش از چهار هزار تخته پتو بین زلزله زدگان خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۵ تیم عملیاتی به همراه ۵۵۰ دستگاه چادر، یک هزار تخته پتو به همراه یک هزار بسته غذایی توسط استان آذربایجان شرقی به منطقه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰۰ بسته امدادی ۷۲ ساعته اهدایی خراسان شمالی، ۵۰۰ تخته چادر دیگر از انبارهای امدادی استان در حال بارگیری و انتقال به مناطق زلزله زده قطور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار