لیگ یک فرانسه؛ شب پرگل پاریس پولدارها را مدعی نگه داشت

تهران (پانا) –در شب پایانی هفته بیست و ششم لوشامپیونه، پاری سن ژرمن به اقتدار خود ادامه داد و رنس در جمع بالانشین‌ها باقی ماند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
لیگ یک فرانسه؛ شب پرگل پاریس پولدارها را مدعی نگه داشت

هفته بیست و ششم لیگ یک فرانسه با برگزاری 3 بازی در شهرهای پاریس، سنت آتین و رنس به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب لوشامپیونه، پاری سن ژرمن مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین مقتدر لیگ یک برای فراموش کردن شکست هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا که در خانه بورسیا دورتموند رقم خورده بود، در ورزشگاه خانگی‌اش از بوردو میزبانی کرد و دربی پرگل و جذاب به پیروزی 4 بر 3 رسید تا اختلافش با رده دوم را به 13 امتیاز برساند.

در این شب پرگل، مارکینیوس برای پاری سن ژرمن دبل کرد تا مرد اول این بازی باشد و در کنار ادینسون کاوانی و ام‌باپه این شب پرگل را رقم زد.

پیش از این دیدار، 2 بازی برگزار شد که در اولین بازی سنت آتین پس از 4 شکست متوالی که در لوشامپیونه پذیرفته بود به امید فرار از این وضعیت در حضور هوادارانش به مصاف ریمس رفت و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف پیش افتاده بود دقیقه 93 دروازه‌اش باز شد تا با تساوی یک بر یک زمین را ترک کند.

در دومین بازی امشب هم، نیم المپیک پس از 4 برد متوالی که بدست آورده بود برای فاصله گرفتن بیشتر از انتهای جدول به خانه رنس رفت و در دیدار با این تیم بالای جدولی و در حالی که تا دقیقه 89 به یک امتیاز رسیده بود در آخرین دقیقه وقت قانونی تن به شکست 2 بر یک داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار