تشکر و قدردانی استاندار هرمزگان از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

هرمزگان(پانا)-استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی نمود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکر و قدردانی استاندار هرمزگان از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان، دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


دوم اسفند ماه سال 98 تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.

مردم با این حضور یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، لبیک گفتند و برای سرافرازی ایران اسلامی به صحنه آمدند و شکوه عظمت کشورمان را به جهانیان نشان دادند.

هرمزگانی های غیور و دلاور با رقم زدن حماسه‌ حضور در انتخابات از کنار آب های نیلگون خلیج فارس، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی مجدد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایبندی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشته‌ و توطئه‌های استکبار را خنثی کردند.

نتیجه این مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل مجلسی قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم است که روند رشد و پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری به پیش خواهد برد.

اینجانب از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی می نمایم و قطعا این حضور موجب توسعه روز افزون این استان سرشار از استعداد و ظرفیت می‌شود.


فریدون همتی

استاندار هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار