آلبوم «صنم ناهنجار» علی قمصری منتشر شد

تهران (پانا) - تازه ترین آلبوم علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با عنوان «صنم ناهنجار» به خوانندگی علیرضا برنجیان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۲۵۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آلبوم «صنم ناهنجار» علی قمصری منتشر شد

به گزارش خبرگزار مهر، تازه ترین آلبوم علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با عنوان «صنم ناهنجار» به خوانندگی علیرضا برنجیان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. دانلود قانونی آلبوم «صنم ناهنجار» که قطعات منتشر شده در آن با استفاده از اشعار رضا افشاری و میکس و مستر آن توسط مصباح قمصری انجام گرفته از روز یکشنبه چهارم اسفند ماه آغاز شده است.

از جمله نوازندگانِ‌ این اثر می‌توان به کامران منتظری، امیرفرهنگ اسکندی، المیرا نعمت‌زاده، علی فربدنیا، اشکان مرادی، کیوان دباغی، نگار اعزازی، هانیه کیان و میثم مروستی در کنار علی قمصری اشاره کرد.

علی قمصری به تازگی مشغولِ اجرای نخستین کنسرت‌های داخلی «زن هزار ساله» با بازی سارا رسول زاده است.

پروژه نمایشی-موسیقایی «زن هزار ساله»، با طرحی از لیلی عاج و نویسندگی احسان افشاری پس از حضور در فستیوال فمین سوئد، اولین اجرای داخل کشورش را در شیراز رقم زد. این اجرا بر اساس طرحی از عاج ساخته و پرداخته شده است.

علی قمصری آهنگسازی و نوازندگی تار-دیوان و کامران منتظری نوازنده سازهای کوبه ای روایت موسیقایی سارا رسول زاده را بر عهده دارند. همچنین پریسا صبوری نژاد و عزالدین توفیق، مشاورین هنری این پروژه‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار