تجلیل از خبرنگار دانش آموز فعال پانای شهر تهران

تهران (پانا) - طی مراسمی در محل سازمان دانش آموزی شهر تهران با حضور عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی شهر تهران و عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران از فعالیت های ۵ ساله دانش آموز پیشتاز «ریحانه عمران زاده» در سازمان دانش آموزی شهر تهران و همکاری مستمری که با خبرگزاری پانا دارد، تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خبرنگار دانش آموز فعال پانای شهر تهران

عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران ضمن تقدیر از خبرنگار دانش آموز پانا گفت: از جمله کارهای خوب انجام شده در حوزه سازمان دانش آموزی شهر تهران احیای خبرگزاری پانای تهران بود که شایسته تقدیر است. خبر تولیدی مهمترین رکن اصول خبرگزاری است و به این مهم در پانای تهران به صورت جدی پرداخته می شود.

او افزود: در فصل تابستان با طرح ایده "هر مدرسه یک خبرنگار" تعداد نزدیک به 500دانش آموز با اصول خبرنویسی آشنا شدند و امیدوارم بعد از عبور از شرایط و بیماری‌های فعلی که گریبانگیر جامعه شده است، دوره‌های تخصصی برای این دانش آموزان برگزار شود.

کریمی با اشاره به فعالیت گروهی دانش آموزان گفت: حضور خبرنگار دانش آموزان در مناسبت های مختلف بصورت گروهی برای آنها هویت جمعی تعریف شده و در هر برنامه دانش آموزان احساس انس و الفت پیدا می کنند. کریمی با اشاره به اینکه در سازمان دانش آموزی علاوه بر فعالیت خبرگزاری پانا در حوزه های سرویس مدارس و پایگاه های تغذیه سالم و لباس فرم اقدامات خوبی انجام شده است، بر فعالیت های خلاقانه و تاثیرگذار تاکید کرد.

همچنین عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران ضمن تقدیر از فعالیت ها و همکاری های دانش آموز پیشتاز، ریحانه عمران زاده با خبرگزاری پانای شهر تهران، گفت: حضور دانش آموزان خبرنگار در خبرگزاری دانش آموزی پانا بسیار ارزشمند است و البته یک فرصت محسوب می شود. دانش‌آموزانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه رسانه هستند با تمرین تعهد و صداقت و امانتداری در خبرنگاری می توانند آینده روشنی را برای حوزه رسانه رقم بزنند.

او افزود: با توجه به اینکه سازمان دانش آموزی به رشد همه جانبه دانش آموز در حوزه های مختلف می پردازد، مجموعه خبرگزاری پانا علاوه بر رسالت خبرنگاری به جذب و آموزش و تربیت دانش آموزان مستعد و علاقه مند در این زمینه می پردازد تا بیش از پیش در راستای مسئولیت پذیری دانش آموزان فعالیت کند. این مهم کمک می کند تا در آینده دانش آموزان با آمادگی مهارتی بیشتری در جامعه حضور فعال داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار