اقدامات لازم جهت پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار آموزش و پرورش پاکدشت قرار گرفت

پاکدشت (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برگزاری نشست های توجیهی و آموزشی دانش آموزان و اولیاء در مدارس و اداره در خصوص آموزش پیشگیری شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات لازم جهت پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار آموزش و پرورش پاکدشت قرار گرفت

محمد اسدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سخنانی در راستای شیوع و گسترش ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش برای اقدام پیشگیرانه مقابله با کرونا مدیران مدارس موظفند زمینه ارتقاء شاخص های بهداشتی را فراهم نمایند و کلیه نشست ها،گردهمایی ها، اردو ها و هر برنامه ای که منوط به شکل گیری اجتماعی از افراد است لغو می شود و برنامه ریزی لازم برای آموزش غیر حضوری دانش آموزان (در صورت تعطیلی مدارس) با استفاده از ظرفیت شبکه ملی مدارس، شبکه های اجتماعی داخلی، خدمات مکاتبه ای انجام می شود.

او در ادامه بیان کرد: هرگونه تعطیلی در مدارس با تصمیم شورای تأمین استان و براساس گزارشات وزارت آموزش و پرورش و مراجع مربوطه و دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

او گفت: ضدعفونی کردن محیط مدارس و سرویس های بهداشتی و اطلاع رسانی در صبحگاه مدارس از برنامه های در حال اجرا است که بحث استریل و بهداشت محیط های مشترک در مدارس مانند صف خرید تغذیه و نیز سرویس های بهداشتی افزایش پیدا کرده و ستاد پیشگیری در استان، شهرستانها و مناطق تشکیل شده و مستمراً تمام اخبار، اطلاعیه ها و اقدامات انجام شده را بررسی و متناسب با اقتضائات استان و شهرستان تصمیم گیری صورت می گیرد.

اسدی تصریح کرد: دوره آموزشی با محوریت شناخت و پیشگیری از کرونا برای فرهنگیان برگزار می شود که این دوره به صورت غیرحضوری واز طریق سامانه شناخت بیماری-علائم-راههای پیشگیری برگزار می شود.

خبرنگار : زهرا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار