آخرین اخبار از وضع شهردار مبتلا به کرونا

تهران (پانا) - شهردار تهران با اشاره به بیماری کرونا، گفت شهرداری بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت عمل خواهد کرد و در این زمینه همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت و شهرداری وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار از  وضع شهردار مبتلا به کرونا

پیروز حناچی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضع رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ اظهار کرد: طی تماس تلفنی که پنجشنبه با وی داشتم شرایطش نسبت به گذشته بهتر بوده و رو به بهبودی قرار دارد. شهردار منطقه ۱۳ از ۴ آزمایشی که برای وی انجام شده است ۳ آزمایش او مثبت بوده و ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید شده است و هم اکنون فرآیند درمانی خود را طی می‌کند.

حناچی در خصوص اینکه آیا یکی از معاونان شهردار منطقه ۱۵ نیز مبتلا به کرونا است، گفت: وی مشکوک به آنفلوانزا است.

شهردار تهران در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در اماکن عمومی، مترو و اتوبوس‌ها نیز افزود: در این زمینه نیز براساس پروتکل‌های تعیین شده عمل می‌کنیم و این اماکن در ساعات پایان شب ضدعفونی می‌شوند و این روند ادامه خواهد داشت.

حناچی با اشاره به نامه ارسال شده به وزیر بهداشت از سوی شهرداری تهران گفت: در این نامه نیز ضمن تأکید مجدد بر همکاری شهرداری تهران با وزارت بهداشت تأکید شده است که شهرداری بر اساس پروتکل‌ها عمل خواهد کرد و در این زمینه همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت و شهرداری وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار