مدارس کدام استان‌ها فردا ۴ اسفند تعطیل است

تهران (پانا) - احتمال تعطیلی مدارس برخی استان‌های کشور فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه به دلیل برودت و سردی هوا و احتمال شیوع کرونا وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کدام استان‌ها فردا ۴ اسفند تعطیل است

احتمال تعطیلی مدارس برخی استان‌های کشور فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه به دلیل برودت و سردی هوا و احتمال شیوع کرونا وجود دارد که جزئیات این تعطیلی به شرح زیر است:

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مدارس این استان برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تاپایان هفته جاری تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور پیشگیری از بیماری‌های تنفسی واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا تمامی آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد استان نیز تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس تهران

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تصمیم آموزش و پرورش برای تعطیلی و یا دایر بودن مدارس تهران برای فردا یک شنبه ۴ اسفند ماه گفت: تاکنون هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس اتخاذ نشده است.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های قم

مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی استان قم روز‌های یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

در پی شیوع بیماری کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل این بیماری، روز‌های یکشنبه و دوشنبه، ۴ و ۵ اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

این گزارش حاکی است در پی شیوع بیماری کرونا، در استان قم و مرگ ۵ نفر بر اثر این بیماری، اقدامات و تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف برای کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع آن اندیشیده شده است.

مراکز آموزشی گیلان تا چهارشنبه تعطیل است

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی‌ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفند تعطیل است.

تعطیلی مدارس گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان‌های استان تهران

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد همه مدارس شهرستان‌های استان تهران نیز در همه مقاطع تحصیلی فردا و پس فردا تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار