2 غایب بزرگ پرسپولیس برای دیدار با سپاهان مشخص شدند

تهران (پانا) – پرسپولیس در حالی باید راهی اصفهان شود که برای حضور در ال کلاسیکوی ایرانی 2 بازیکن مهمش را در اختیار نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
2 غایب بزرگ پرسپولیس برای دیدار با سپاهان مشخص شدند

پرسپولیس صدرنشین قاطع لیگ برتر فوتبال ایران که در 2 دیدار اول لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی نداشته است، برای ادامه صدرنشینی در لیگ برتر و نزدیک‌تر شدن به کسب چهارمین قهرمانی متوالی باید مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم خود را عصر فردا مقابل سپاهان در اصفهان برگزار کند.

یحیی گل محمدی تیمش را در حالی برای برگزاری ال کلاسیکوی ایرانی راهی اردو کرده است، که 2 بازیکن پرسپولیس حضور در این بازی را از دست داده‌اند و در لیست 18 نفره تیمشان حضور ندارند که مهم‌ترین غایب این بازی کاپیتان پرسپولیسی‌هاست. سید جلال حسینی که در جریان دیدار با الشارجه در دقایق پایانی نیمه اول مصدوم شده بود، نتوانست شرایط بازی را بدست آورد و باید در دیدار با سپاهان از روی سکو نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایش باشد.

اما آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی که پس از بازی با الشارجه مرخصی 24 ساعته‌ای از کادر فنی پرسپولیس گرفته بود، همچنان به غیبت خود در تمرینات ادامه می‌دهد و در نتیجه از لیست بازی با سپاهان خارج شده است و باید در انتظار برخورد سفت و سخت باشگاه پرسپولیس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار