کرونا به فوتسال ایران هدیه می‌دهد؛ تقابل با غول‌های جهان نزدیک شد

تهران (پانا) – این احتمال وجود دارد که تیم ملی فوتسال ایران در دیداری دوستانه حداقل با 2 تیم ملی فوتسال بزرگ جهان جدال کند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کرونا به فوتسال ایران هدیه می‌دهد؛ تقابل با غول‌های جهان نزدیک شد

در حالی که براساس برنامه ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار بود مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی ترکمنستان در اسفند ماه برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا در قاره کهن و اقدامات پیشگیرانه باعث شد تا AFC دستور به لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و موکول شدن آن به زمانی دیگر دهد.

این فرصت هر چند باعث بلاتکلیف ماندن تیم ملی فوتسال ایران شد، اما حضور تیم ملی فوتسال روسیه در برزیل فرصتی طلایی را پیش‌روی تیم ملی فوتسال ایران قرار داده است که با توجه به ارتباط خوبی که کمیته‌های فوتسال ایران با روسیه و برزیل دارند، پیشنهاد برگزاری تورنمنت مطرح شود.

البته این تورنمنت می‌تواند ضلع چهارم هم داشته باشد. مدتی است مسئولان کمیته فوتسال ایران در تلاش هستند تا تیم ملی ایران با آرژانتین دیداری دوستانه داشته باشد اما عوامل مختلفی از جمله بُعد مصافت باعث شده تا این پیشنهاد با استقبال از سمت آرژانتینی‌ها روبرو نشود اما اگر تیم ملی ایران قصد داشته باشد به برزیل سفر کند، این فرصت فراهم است تا با آرژانتین هم دیداری دوستانه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار