کدام مدارس کشور فردا تعطیل است

تهران (پانا) - با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی مدارس کشور در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل می‌باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کدام مدارس کشور فردا تعطیل است

کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های استان تهران شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های استان تهران در شنبه سوم اسفندماه 98 به دلیل روند اجرایی انتخابات خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عباس معبودی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: به دلیل حضور همکاران محترم فرهنگی در روند اجرای انتخابات و همچنین قرار گرفتن بسیاری از مدارس استان به عنوان حوزه اخذ رای کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه 98 در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی استقبال شهروندان گرامی از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست و افزود: از کلیه همکاران فرهنگی و معلمین عزیز نیز که همچون گذشته در هیات های اجرایی و نظارت ،تلاش ارزنده ای در برگزاری این دوره از انتخابات داشته اند صمیمانه تقدیر می نماییم.

تمام مدارس و آموزشگاه های مرکزی در روز سوم اسفند ماه تعطیل است

اراک- اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ تمامی مدارس شهری و روستایی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی این استان روز شنبه سوم اسفندماه جاری تعطیل است.

به گزارش آموزش و پرورش استان مرکزی، با توجه به اینکه فرآیند انتخابات در سطح شمار زیادی از مدارس استان جریان دارد و با توجه به استقرار شعب اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت گسترده فرهنگیان استان به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، فعالیت مدارس استان فردا دایر نخواهد بود.

براساس این اطلاعیه، تعطیلی مدارس استان روز شنبه در نوبت صبح و عصر برای تمامی ۱۲ شهرستان و همه مقاطع تحصیلی است.

مدارس کرمانشاه فردا تعطیل است

با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مدارس کرمانشاه و ماهشهر در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل می‌باشند.

مجید یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل تعدد کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه و احتمال طولانی شدن روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا و با توجه به درگیری مدارس و همکاران فرهنگی در پروسه برگزاری انتخابات، تمامی مدارس شهرستان کرمانشاه فردا(شنبه)تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: این تعطیلی شامل همه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم است.

وی با بیان اینکه در این انتخابات هم به مانند ادوار گذشته تعدادی از عوامل اجرایی انتخابات را کارکنان و معلمین آموزش و پرورش استان تشکیل می دهند،گفت:70 درصد مدارس سطح شهرستان کرمانشاه به عنوان شعبه اخذ رای مورد استفاده قرار گرفته است.

وی یادآورشد: هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس دیگر شهرستان های استان گرفته نشده و در صورت تصمیمی در این خصوص آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

اعلام تعطیلی مدارس ماهشهر در روز شنبه

فرماندار ماهشهر گفت: با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مدارس این شهرستان در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل می‌باشند.

مدارس شهرستان اندیمشک روز شنبه تعطیل شدند

روح اله صادقی، مدیر آموزش و پرورش اندیمشک گفت: کلیه مدارس این شهرستان فردا شنبه سوم اسفندماه تعطیل می‌باشند.

مدارس شوشتر روز شنبه سوم‌اسفند تعطیل است

فرماندار شوشتر گفت: تمام مدارس شهرستان شوشتر در ۲ نوبت صبح و عصر در روز شنبه سوم اسفند تعطیل است.

مدارس ایلام تعطیل اعلام شد

رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تمامی مدارس مناطق مختلف این استان فردا شنبه سوم اسفندماه به علت انجام روند شمارش آرا تعطیل است.

محمد نوذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعطیلی شامل تمامی مدارس مناطق شهری و روستایی استان و مربوط به همه مقاطع مختلف تحصیلی است.

مدارس اهواز در روز شنبه سوم‌اسفند تعطیل است

فرمانداری اهواز اعلام کرد:مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی در روز شنبه سوم اسفند تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اهواز، با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه مقاطع تحصیلی شهرستان اهواز در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.

پیش از این مدارس شوشتر، اندیمشک، بهبهان، دزفول، شوش، آبادان، ماهشهر و شادگان از سوی فرمانداری‌های این شهرستان‌ها تعطیل اعلام شده است.

مدارس همدان شنبه تعطیل است

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش همدان گفت: همه دوره‌های تحصیلی در نواحی ۱و۲ همدان فردا شنبه در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

محمدسهرابی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و احتمال طولانی شدن فرایند انتخابات تا نیمه شب، تمامی دوره‌های تحصیلی در نواحی ۱و۲ همدان در نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل هستند.

مدارس البرز تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: کلیه مدارس در همه مقاطع در استان البرز تعطیل است.

مدارس خراسان جنوبی فردا تعطیل است

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: با توجه به استفاده از فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همه مقاطع تحصیلی استان روز شنبه (سوم اسفند) تعطیل است.

مدارس اصفهان فردا تعطیل شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: فردا شنبه سوم اسفند ماه نواحی شش گانه مدارس اصفهان تعطیل است.

مدارس نوبت صبح در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس در نوبت صبح در همه مقاطع تحصیلی در شهرهای دهدشت، یاسوج، دوگنبدان، باشت، چرام، لنده، بهمئی و سی سخت فردا تعطیل است. احد جمالی عصر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: این امر از سوی ستاد انتخابات استان اعلام شده است.

وی بیان داشت: این شهرها حوزه‌های اصلی انتخابات بوده و بیشتر شعب اخذ رأی در این شهرها در مدارس قرار دارند.

مدارس مشهد سوم اسفندماه تعطیل است

مهدی مجیدی فرد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان، شنبه سوم اسفندماه، تعطیل است.

وی افزود: به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمعه دوم اسفندماه، از آنجایی که تعداد قابل توجهی از مدارس مشهد به عنوان شعب اخذ رأی انتخاب شده‌اند و روند اتمام کار و شمارش آرای مأخوذه تا روز بعد طول خواهد کشید، بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی شورای آموزش و پرورش شهرستان مشهد، کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در تمامی مقاطع تحصیلی، شنبه سوم اسفندماه در هر دو شیفت تحصیلی صبح و عصر، تعطیل خواهد بود.

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تمامی مدارس استان قزوین فردا شنبه سوم اسفندماه تعطیل است.

تمام مدارس استان کردستان روز شنبه تعطیل است

طبق اعلام آموزش و پرورش کردستان و با توجه به درگیر بودن در فرآیند رای‌گیری و احتمال افزایش زمان شمارش آرا تمام مدارس این استان فردا (شنبه) تعطیل است.

مدارس یزد فردا تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش یزد در اطلاعیه تمام مقاطع مدارس نواحی یک و دو یزد را برای روز شنبه، سوم اسفند ماه 98 تعطیل اعلام کرد.

مدارس هرمزگان سوم اسفند تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تعطیلی تمام مدارس فردا (شنبه) سوم اسفند خبرداد.

تعطیلی همه مدارس استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس این استان خبر داد.

مدارس نوبت صبح خرم‌آباد فردا تعطیل است

طبق اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، مدارس شهری نوبت صبح نواحی یک و دو خرم‌آباد فردا تعطیل است.

فردا همه مدارس زنجان تعطیل است

استاندار زنجان گفت: فردا (۳ اسفند) همه مدارس استان تعطیل است.

تعطیلی تمام مدارس و مراکز دانشگاهی در گیلان

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان از تعطیلی تمام مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی فردا (شنبه) سوم اسفند خبرداد.

مدارس شیراز و زرقان ۳ اسفند تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد که صبح شنبه ۳ اسفند مدارس شهرستان‌های شیراز و زرقان تعطیل خواهد بود.

تعطیلی تمامی مدارس خراسان شمالی طی فردا

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی تمامی مدارس طی فردا خبر داد.

مدارس شهر کرمان فردا شنبه ۳ اسفند تعطیل شدند

کرمان مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان فردا تعطیل شدند.

"امید سلاجقه" مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل طولانی شدن روند انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان فردا تعطیل هستند ضمن آنکه کلاس درس مدارس بقیه شهرستانها، مناطق و بخش های استان نیز با ۲ ساعت تاخیر اغاز خواهند شد.

کلیه مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

کلیه مدارس آذربایجان شرقی فردا شنبه (سوم اسفند ماه) در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

برخی مدارس شهرستان بوشهر در نوبت صبح روز شنبه تعطیل شدند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر از تعطیلی مدارسی که در شهرستان بوشهر شعبه اخذ رای بوده اند در نوبت صبح روز شنبه سوم اسفند خبر داد.

کلیه مدارس استان اردبیل سوم اسفند تعطیل است

کلیه مراکز آموزشی استان اردبیل، فردا شنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۸ تعطیل هستند.

کلیه مدارس سیستان و بلوچستان سوم اسفند تعطیل است

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: کلیه مدارس و ادارات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در روز شنبه سوم اسفند تعطیل است.

تمامی مدارس مازندران روز شنبه تعطیل است

رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران اعلام کرد که تمامی مدارس استان برای روز شنبه سوم اسفند ماه تعطیل است.

پیش از این روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران تنها مدارسی را که به عنوان شعب اخذ رای در روز جمعه فعالیت داشتند ، تعطیل اعلام کرده بود.

حسین حسن نژاد جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گفت : با توجه با اینکه برخی از شعب اخذ رای مازندران در مدارس مستقر بودند و برای جلوگیری از سردرگمی والدین و دانش آموزان تمامی مدارس استان تعطیل خواهد بود.

وی یکی از دلایل تعطیلی مدارس را ناشی از مسائل بهداشتی عنوان کرد و افزود : باقی ادارات و سازمان ها و نهادهای علمی استان باز بوده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

نوبت صبح مدارس بروجرد تعطیل شد

رییس اموزش و پرورش بروجرد گفت: نوبت صبح مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه سوم اسفندماه تعطیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار