مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: نخستین قدم ها در گام دوم حضوپرشوردرانتخابات

پانا- (بیرجند) مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: مردم ولایت مدار به ویژه فرهنگیان نخستین قدم های جدی در گام دوم انقلاب را با حضور پرشور در انتخابات، برای داشتن مجلسی کارآمد و در طراز جمهوری اسلامی محکم برداشتند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: نخستین قدم ها در گام دوم حضوپرشوردرانتخابات

محمدعلی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار پانا در بیرجند اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر اندیشه و تعالیم دین مبین اسلام و برآمده از آرای مردم و شهروندان است که این پشتوانه مردمی، زمینه‌ساز تحقق عینی دستورات و اندیشه‌های اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

او با بیان این که هر جا حضور و نقش‌آفرینی مردم پررنگ و جدی بوده زمینه توسعه همه‌جانبه کشور فراهم آمده است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب فرهنگی، نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، برگزاری انتخابات پرشور در طول چهل سال گذشته را نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام و محور اصلی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم‌سالاری مبتنی بر آرای دینی الگویی برتر و آزمون شده با نتایج موفق در میان تمام نظام‌های سیاسی جهان است و تلاش نظام‌های رسانه‌ای جهان برای تضعیف مشارکت مردم در انتخابات، نشان از اهمیت ویژه حضور مردم در شرایط حاضر دارد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تلاش در جهت خنثی کردن سم‌پاشی‌های بیگانگان و معاندان را وظیفه‌ای سیاسی و اجتماعی همه آحاد مردم به ویژه جامعه فرهنگی استان دانست و افزود: جامعه ی فرهنگی یکی از گروه‌های مرجع تأثیرگذار و مورد وفاق آحاد جامعه، در میادین جنگ نرم هستند.

واقعی با اشاره به فراهم آمدن شرایط ویژه برای وحدت‌آفرینی، پس از شهادت سید الشهدای جبهه ی مقاومت، سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابراز داشت: در نخستین گام دوم انقلاب، برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی بی‌بدیل برای نشان دادن اتحاد و انسجام نظام وتشکیل مجلسی کارآمد در طراز جمهوری اسلامی است.

حضور در انتخابات، نشانه ی ولایت پذیری وعمل به وصیت شهید سلیمانی

یکی از بانوان حاضر در پای صندوق أخذ رأی در مسجد جوادیه ی بیرجند نیز به خبر نگار پانا گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس سیلی دوم دیگری بر صورت ترامپ غمار باز پس از سیلی اول عین الأسد است.

فاطمه کبری رحمتی در حالی که برای نوشتن کاندیدای مورد نظر خود به سمت جایگاه نوشتن اسامی نامزدها حرکت می کرد، در مورد هدف از شرکت در انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات نشانه ولایت پذیری، ولایت مداری و عمل به وصیت شهدای انقلاب به ویژه سید الشهدای جبهه مقاومت و مایه افتخار ایران و اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

این شهروند بیرجندی، در مورد انتظار خود از کاندیداها پس از راهیابی به مجلس نیر گفت: انتظار از نمایندگان مجلس حرکت در خط ولایت، انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن در بزنگاه های تاریخی، شجاعت در برابر یاوه گویی ها و یاوه سرایی های دشمنان و مبارزه با فساد و مفسدین است.

انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی

یکی از فرهنگیان استان نیز که برای رأی دادن به شعبه أخذ رأی واقع در اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مراجعه کرده بود، نیز در این گفتگو اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او علت حضور خود را لبیک به دعوت مقام عظمای ولایت امام خامنه ای«مدظله العالی» و خون شهدای مظلوم انقلاب به ویژه شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: به اتفاق خانواده آمده ایم تا قطره ای شویم از اقیانوس بی کران بصیرت مردم ایران برای تشکیل مجلسی انقلابی و در طراز جمهوری اسلامی ایران.

حسامی، با بیان این که مجلس شورای اسلامی،عصاره فضائل ملت و در رأس همه امور است، ابراز داشت: براین اساس مردم عزیزمان با انتخابی قوی، دقیق و مبتنی بر آگاهی و شناخت، متخصصینی متعهد، دلسوز و امانتدار برای کشور و ملت، روانه خانه ملت خواهند کرد.

این فرهنگی در خصوص انتظارش از نمایندگان مجلس، گفت: نمایندگان منتخب بایدبا قانون گرایی، مبارزه با رانت و رانتخواری، ولایت مداری، تصویب قوانین راهگشاو نظارت بر حسن اجرای قوانین پاسدار حق مردم و امنیت کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار