دومین جلسه اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی قشم برگزار شد

هرمزگان(پانا)- دلیری معاون پرورشی و تربیت بدنی: حرف های شما به عنوان نماینده دانش آموزان کل منطقه در روند تصمیم سازی بسیار تاثیر گزار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی قشم برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، احسان دلیری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قشم ضمن تبریک مجدد به اعضای منتخب شواری منطقه گفت: شما به عنوان نماینده بیست و هشت هزار دانش آموز در این جلسات حضور دارید و می توانید بدون واسطه حرف دانش آموزان را با مسئولین اداره در میان بگذارید، بعضی از پیشنهادات مطرح شده بسیار کاربردی و مناسب است و بعضی نیز از توان اداره در سطح شهرستان خارج است.


وی در ادامه افزود: دانش آموزی که به عنوان نماینده قشم قرار است در انتخابات استانی شرکت کند باید در آن جا با فن بیان خود از حق تمام دانش آموزان دفاع کند و از همه لحاظ چه گفتاری و یا رفتاری و... در سطح خوب و قابل قبولی قرار داشته باشد چرا که در چند سال پیش دیدم که یک دانش آموز هرمزگانی با بیان شیوا و مقتدرانه توانست مصوبه ای از رییس جمهور و هیات دولت بگیرد که تا آن زمان مسئولین استانی موفق به این امر نشده بودند.


عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه قشم نیز در این جلسه گفت: حضور دانش آموز در هیات رئیسه استانی و مجلس دانش آموزی کشور فرصتی بسیار مغتنم است که باید از آن بهره برد چرا که دانش آموز به راحتی می تواند حرف خود را با مدیر کل استان و حتی وزیر در میان بگذارد و برای اجرای آن در کشور مصوبه تصویب کنند و ما نیز می توانیم از این پتانسیل در جهت تعامل با دیگر ادارات شهر مخصوصا سازمان منطقه آزاد استفاده کنیم.


وی در ادامه گفت: چندین مورد از نکات پیشنهادی اعضا در حیطه کاری سازمان دانش آموزی نیز می باشد مانند برگزاری کارگاه های آموزش مهارت و اردوهای تشکیلاتی که توسط مربیان مدارس انجام شده و در صورت درخواست مدارس در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.


در این جلسه تمامی اعضای حاضر در جلسه نکات و پیشنهادات لازم را بیان کردند که میتوان به این موارد اشاره کرد: پویا سازی مدارس و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان از طریق تنوع در نحوه تدریس و خارج کردن دروس از حالت تئوری و سمت و سوق دادن به حالت اجرای در حد امکان، برگزاری اردوهای متنوع آموزشی و تفریحی، افزایش توانمندی دانش آموزان از طریق برگزاری کارگاه های مهارتی با توجه نیاز مدرسه مانند سخنوری و اعتماد به نفس، مشارکت بیشتر دانش اموزان در برنامه های مدرسه، تامین امکانات برای مدارس علی الخصوص کم برخوردار و جلب مشارکت دیگر نهادها و افراد خیراندیش و برنامه ریزی دقیق تر آموزشی علی الخصوص ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم.


لازم به ذکر است با اتمام مجلس دانش آموزی، دو دانش آموز پسر و دختر به عنوان نماینده شهرستان قشم ضمن حضور در هیات رییسه شورای دانش آموزی استان با شرکت در انتخابات استانی شانس خود را برای حضور در مجلس دانش آموزی کشور محک خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار