روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان خبر داد:

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از نمایشگاه "مدرسه انقلاب "دانش آموزان انجمن اسلامی

اصفهان (پانا) - بیش از 100 نمایشگاه "مدرسه انقلاب" توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس سراسر استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از نمایشگاه "مدرسه انقلاب "دانش آموزان انجمن اسلامی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان صبح امروز در مدرسه شاهد حضرت مهدی (عج) ناحیه 5 اصفهان با حضور محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، سردار شیروانیان رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، جعفری مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان و چند تن از مسئولین آموزش و پرورش از "نمایشگاه مدرسه انقلاب" بازدید کردند.
در این بازدید اعتدادی ضمن تشکر از دانش آموزان مدرسه شاهد حضرت مهدی (عج) و مربیان برای آنان آرزوی موفقیت کرد و دانش آموزان را همچون دختر خودشان توصیف کرد .
سردار شیروانیان نیز به دختران این مدرسه خدا قوت گفت و به دلیل روایتگری پر محتوا و شیرین دانش آموزان از همکاران خود خواست مستندی از روایتگری بچه های مدرسه انقلاب تهیه کنند.
در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس این تشکل دانش آموزی امسال نیز جشنواره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در سراسر کشور در حال برگزاری است.
نکویی اصفهانی گفت: در استان اصفهان انجمن های اسلامی مدارس در بیش از 100 مدرسه در این جشنواره شرکت کرده اند؛ تفاوت عمده ی این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه های دانش آموزی روایتگری خود دانش آموزان است، به این ترتیب که هر دانش آموز بعد از تقسیم غرفه ها و برعهده گرفتن مسئولیت یک غرفه هم مسئول طراحی و اجرای آن و هم مسئول تحقیق راجع به آن موضوع و روایتگری میباشند .
در این نمایشگاه غرفه های اقتصاد ،گام دوم انقلاب ، دختران تمدن ساز ،پسران حماسه ساز ،سردار دلها و رستاخیز علمی جز غرفه های خاص و متفاوت با نگاه دانش آموزی است.
وی در ادامه گفت: این نمایشگاه ها از ابتدای دهه فجر تا پایان بهمن ماه در مدارس استان اصفهان برقرار است و ما نیز در اتحادیه ضمن بازدید از خلاقیت های نوجوانان در حال ارزیابی و انتخاب انجمن های برتر هستیم.
نکویی در پایان اضافه کرد : نسل نوجوان ما امروز روایتگر دیروز ،امروز و فردای این انقلاب هستند و امید به آینده در افکار ، گفتار و رفتارشان محسوس است.

دانش آموزان در این نمایشگاه ها بر طبق مستندات تاریخی و علمی مطالب و غرفه های خود را با هنرمندی و ذوق دهه هشتادی و انگیزه ی فراوان آماده کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار