بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_ تهران خبر داد و گفت بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان کشور گزارش شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز ،فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است همچنین محورهای هراز ،چالوس و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا گرمدره نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، زنجان، تهران، البرز، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی و کردستان و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های کهگیلویه و بویراحمد،کرمانشاه و خوزستان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار