مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

تاکید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

lمدیر کل آموزش و پرورش کردستان در همایش دانش آموزان رأی اولی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: دانش آموزان رأی اولی در برگزاری پرشور انتخابات نقش موثری دارند .

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان رشید قربانی صبح امروز در جمع دانش آموزان رای اولی که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر، حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی را جزو وظیفه فردی و اجتماعی همه مردم دانست .

قربانی با بیان اینکه شرکت در انتخابات نوعی تمرین دموکراسی است؛ خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و حضور چشم گیر مردم در پای صندوق های رای می تواند در تصمیمات کلان و مهم کشوری و بین المللی بسیار تاثیر گذار باشد.

وی با بیان این مطلب که همواره خرد جمعی بر تصمیم های انفرادی ارجحیت دارد؛ تصریح کرد: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، قطعا انتخاب شایسته و تصمیم گیری های موثری تر برای آینده کشور گرفته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نقش و حضور تک تک دانش آموزان رای اولی در انتخابات را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: اگر دشمنان ما و در رأس آنان آمریکای جنایتکار احساس کند که مردم مشارکت حداکثری نسبت به آینده خود دارند، هرگز جرأت گستاخی به ایران را نخواهد داشت.

وی با اشاره به ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه آن سردار والامقام و همچنین پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاههای نظامی آمریکا در کشور عراق و سکوت آمریکا بعد از این اتفاق را ناشی از عظمت ملت ایران و اتحاد و همبستگی آنان دانست .

قربانی حضور در عرصه انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: نباید به خاطر مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها حضور مردم در پای صندوق های رای کم رنگ شود و هرکس خود، خانواده، مردم و وطن را دوست داشته باشد باید در انتخابات شرکت کند و نقش خود را ایفا کند.

وی با بیان این مطلب که آمریکا در هیچ برهه ای از تاریخ دلسوز مردم ایران نبوده است؛ گفت: حضور کم رنگ مردم در این عرصه سیاسی، بستر را برای بیگانگان فراهم خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه شرکت همه مردم در انتخابات در اولویت قرار دارد؛ گفت: نقش شما دانش آموزان رأی اولی این است که دوستان و خانواده خود را به شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنید که در این انتخابات شرکت کرده و نقش خود را به عنوان یک شهروند ایرانی ایفا کنند چراکه حضور حداکثری مردم قدرت نظام را بیشتر خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دانش آموزان رای اولی خواست با درایت و آگاهی خود در انتخاب کاندیدای مورد نظر دقت داشته باشند و کاندیدای راستگو، توانمند، مجرب، وفادارو پایبند به تعهدات را انتخاب کنند.

قربانی وظیفه نمایندگان را قانون گذاری دانست و تاکید کرد: نمایندگان باید قوانینی تصویب کنند که منافع مردم را تامین کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از حضور حدود 20 هزار دانش آموز رأی اولی در پای صندوق رای خبر داد و گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی و یک تکلیف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار