محمد صیدلو: دسترسی به قوانینِ مطلوب و با کیفیت در گرو مشارکت مردم در انتخابات است

تهران (پانا) - دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور استاندار ،معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران ،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ، مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران و دیگر اعضا در سالن اجتماعات استانداری تهران برگزار شد..

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: دسترسی به قوانینِ مطلوب و با کیفیت در گرو مشارکت مردم در انتخابات است

در این نشست محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هرچقدر مشارکت مردم در امر انتخابات بیشتر باشد قطعاً با یک مجلس با کیفیت و به دنبال آن قوانینی مطلوب تر در سطح جامعه مواجه خواهیم بود.

او در ادامه بیان کرد:مسئله آموزش و پرورش تنها مختص به وزارت آموزش و پرورش نیست، واگر چالشی دامن آموزش و پرورش را بگیرد ،کل جامعه با آن درگیر خواهند بود و آسیب های آن تنها متوجه آموزش و پرورش نیست.

صیدلو با تاکید بر اینکه این چشمه انسان ساز باید مورد توجه همگانی قرار گیرد، تا بتواند رسالت خود را صحیح انجام دهد ،تصریح کرد: فلسفه تشکیل شوراهای آموزش و پرورش نشان می دهد که همگی نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی باید آموزش و پرورش را در رسیدن به مرزهای توسعه یافتگی یاری کنند و با این وزارتخانه مهم فرهنگی در رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت همراه و هم قدم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار