یادواره تجلیل از یادگاران فاطمی لاله های روشن منطقه1

تهران(پانا)-با همت و تلاش کادر فعال و دانش آموزان دبیرستان شاهد صابرین یادواره تجلیل از خانواده های معظم شهدا جانبازان و آزادگان معزز مدرسه شاهد صابرین در ایام میلاد خجسته دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره تجلیل از یادگاران فاطمی لاله های روشن منطقه1
یادواره تجلیل از یادگاران فاطمی لاله های روشن منطقه1 با حضور فاطمه سید مؤمن معاونت پرورشی منطقه یک و دیگر معاونین ، کارشناسان اداره آموزش وپرورش منطقه یک، مدیران مدارس، خانواده های محترم شهدا ، ایثارگران ، آزادگان، جانبازان، مدیران ، دانش آموزان و پیشتازان سازمان دانش آموزی برگزار شد.
این یادواره که در ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزارشد با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و صیانت آگاهانه از میراث گرانبهای شهدای والامقام در اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین شناسایی و معرفی شهدا به نسل جدید، همراه با تجلیل از خانواده های سرافراز شهدا و ایثارگران در دبیرستان شاهد صابرین دوره اول به صورت بسیار باشکوه برگزار شد.
دانش آموزان با عشق و ارادتی خاص به بانوی مهربانی ها حضرت فاطمه (س) ویادگاران فاطمی سرافراز برنامه های بسیار جالبی را اجرا نمودند در بدو ورود میهمانان یاخوش آمدگویی و سپس با درنگی در ایسنگاه صلواتی "منتظر هرگز نمیمیرد" دانش آموزان با بیان وصف شهدا به پذیرایی گرم و صمیمانه از مدعوین پرداختند.
سرود، مداحی، نمایش زیبای وصف شهیدان و... از برنامه های جالب دانش آموزان بود. در انتهای مراسم از میهمانان ویادگاران فاطمی که زینب وار، مقاوم برای ادامه ی راه لاله های روشن وبلورین همیشه وهمه جا در صحنه حاضرند؛ تجلیل شد و هدایایی به رسم یادبود وتبریک روز زن اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار