معاون سیاسی - امنیتی استاندار خراسان شمالی :

مشارکت حداکثری در انتخابات ، مظهر اقتدار ملت بزرگ ایران است

بجنورد (پانا)- همایش بزرگ مشارکت حداکثری با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار ، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و مسئولین استانی ،شهرستانی و با حضور قریب به 2000 نفر دانش آموز و مردم غیور شهرستان بجنورد در محل مصلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری در انتخابات ،  مظهر اقتدار ملت بزرگ ایران است

معاون سیاسی - امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به شرایط حساس کنونی در کشورمان و توطئه دشمنان اسلام ، اظهار کرد: مردم همواره خط مقدم مواجهه با توطئه دشمنان بوده اند و به لطف و یاری خداوند متعال، آن توطئه ها را خنثی کرده اند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون بهای جوانان این مرزو بوم است.

مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان، پشتوانه مشروعیت دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مبنای جمهوری اسلامی در انتخابات بر مشارکت حداکثری است.

ولی الله حیاتی با تأکید بر حضور پررنگ مردم در انتخابات گفت: امروز بیش از هرزمان دیگری برای دفاع از انقلاب و خون شهیدان در دوم اسفند ماه بپا خیزیم و پای صندوق رأی برویم تا روح بلند رهبر کبیر کشورمان امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدرمان نظاره گر این صحنه باشند.

رئیس انتخابات خراسان شمالی ادامه داد: استان ما تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان را اندیشیده است و تعداد 840 شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آراء و 17 هزار و پانصد نفر عوامل اجرایی برای این انتخابات برنامه ریزی شده است .

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار