واگذاری لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به سازمان دانش آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل از واگذاری لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به سازمان دانش آموزی این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به سازمان دانش آموزی اردبیل

احمد ناصری در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان که با حضور معاونان پرورشی وفرهنگی ، پشتیبانی وسایر اعضا تشکیل شد، ازواگذاری تهیه لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به سازمان دانش آموزی این استان پس ازهماهنگی باسازمان مرکزی خبردادوگفت: با توجه به وجود مدارس متعدد، سلایق گوناگون دانش آموزان و اولیاء و نیز سطوح اقتصادی متفاوت خانواده ها، راضی نگه داشتن جمعیت گسترده دانش آموزی و اولیاء در زمینه لباس فرم کار را دشوار کرده لذا حتما ایجاد یک درک مشترک و وحدت رویه در بهبود فرآیند ثبت نام در سامانه، تولید و توزیع لباس فرم دانش آموزی ضروری و مورد اهتمام است.

او بیان کرد: در زمینه لباس فرم دانش آموزی، کیفیت بالا و قیمت مناسب دو عامل بسیار مهم است و در این بین ثبت قراردادهای لباس فرم دانش آموزی در سامانه و نظارت آموزش و پرورش استان بر این موضوع امری ضروری و لازم است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان تصریح کرد: مدارس نباید داشتن لباس فرم دانش آموزی را اجبار کنند اما با توجه به اثرات مثبت داشتن لباس فرم متحد الشکل در مدارس توصیه می شود اولیاء گرامی از لباس فرم دانش آموزی استفاده کنند .

ناصری گفت : سازمان دانش آموزی تشکیلاتی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه های مختلف زندگی را پیدا کنند و به فردی مسوولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

او الگو قرار دادن سیره نبی اکرم (ص ) و ائمه (ع ) در زندگی ، شناخت هویت ملی و دینی ، افزایش مسوولیت پذیری ، ارتقاء دانش علمی در زمینه آفرینش ، کسب مهارت های اجتماعی ، شکوفایی و رشد استعداد اعضاء ، ایجاد خلاقیت و ابتکار ، افزایش مشارکت اعضاء در فعالیت های گروهی ، آشنایی اعضاء با حقوق فردی و گروهی در جامعه ، کار آفرینی و تقویت اعتماد به نفس را از اهداف دیگر سازمان دانش آموزی برشمرد.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه هویت تشکیلاتی این سازمان بر گرفته از رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب است خاطر نشان شد: ایشان فرمودند : هویت ما هویت ایرانی - اسلامی است که این نگاه ارزشمند بر اعمال و رفتار اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران حاکم است.

ناصری تاکید کرد: ضرورت دارد از ظرفیت های استانی برای رشد و بالندگی دانش آموزان با توجه به وظایف کاری سازمان دانش آموزی استفاده کنیم.

این مقام مسئول همچنین از آحاد مختلف جامعه بویژه فرهنگیان ودانش آموزان استان خواست تا با حضورپر شور خود درپای صندوقهای اخد رای انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه ای دیگر بیافرینند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان نیز مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان ذکر کرد و افزود: برای رسیدن به این مهم باید بیشترین سرمایه گذاری را برای نسل نوجوان و جوان داشته باشیم.

غلامحسن خلیلی موسوی افزود: ‌این سازمان به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه انها در زمینه‌های‌ اعتقادی فرهنگی، اجتماعی،سیاسی، ورزشی و هنری شکل گرفت.

درادامه پرویز اصغری مدیر سازمان دانش آموزی استان هم گزارشی مبسوطی از روند اجرای برنامه های سازمان دانش آموزی استان بویژه اجرای طرح مانوریاوران انقلاب ، برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجو معلمان، طرح گردشگری دانش آموزی با محوریت مراکز وشعب تامین اجتماعی، اجرای جشنواره استانی الگوهای مهارتی برتر مربیان پیشتاز وجشنواره شادی، جشن نیکوکاری ودرختکاری و سایر برنامه های سازمان دانش آموزی ارائه داد.

در پایان هریک از اعضا پس از بحث وتبادل نظر نکته نظرات خودرا درخصوص موارد مطروحه اعلام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار