نمایش «حلزون» برای اولین‌بار در ایران، در شهر بندرعباس به روی صحنه رفت

تهران (پانا) - «حلزون» محبوب ترین اثر نمایشنامه نویس انگلیسی تبار، هوبرت هنری دیویس است که چندی پیش با ترجمه این اثر توسط نسیبه جمشیدی شاهرودی به مخاطبین ایرانی معرفی شد و هم اکنون به کارگردانی مجتبی بستان پیرا در پلاتو آفتاب بندرعباس روی صحنه است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «حلزون» برای اولین‌بار در ایران، در شهر بندرعباس  به روی صحنه رفت

مجتبی بستان پیرا، کارگردان این اثر که پیش از این در اردیبهشت ماه سال جاری، نمایش «آمیگدال» را در تهران به روی صحنه برده است، اعلام کرد: این نمایش، با بازی عدنان انصاری، ساینا امیری، ایسا صادقی و نسیبه جمشیدی شاهرودی در بندرعباس روی صحنه است.

وی افزود: از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح گرافیک: محمد(سینا) افشار، منشی صحنه: فرشید روا، انتخاب موسیقی: هومن حسین پور، نوازنده ساکسیفون: رامین محادی زاده، طراح لباس و چهره پرداز: ساینا امیری، خیاط: پونه انصاری زاده، اپراتور صدا: امید لطفی پور و سرپرست گروه لوار حسین رزده اشاره کرد.

همچنین در خلاصه نمایش آمده است:

" تنها یک حلزون کافیست که همه اهالی خانه را مبتلا کند . شکست دادن زنی که سال ها حلزون ماهری بوده کار آسانی نیست و هر تلاش به نبردی خنده دار و اپیک تبدیل می شود ."

شایان ذکر است: نمایش «حلزون» از 24 بهمن تا 4 اسفند هر شب ساعت 20 در پلاتو آفتاب بندرعباس روی صحنه است. علاقمندان جهت خرید اینترنتی بلیت نمایش می توانند به سایت sharjibelit.ir مراجعه کرده و یا با شماره 09174993013 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار