دبیرهیات بوکس استان:

با تبلیغ بوکس بانوان در کرمانشاه برخورد می‌کنیم

کرمانشاه (پانا) - دبیر هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه هنوز بوکس بانوان در کشور راه اندازی نشده، با هرگونه تبلیغ در خصوص این رشته در استان برخورد می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
با تبلیغ بوکس بانوان در کرمانشاه برخورد می‌کنیم

خدر ولدی با تاکید براینکه هنوز هیچ ابلاغی برای راه اندازی بوکس بانوان از سوی فدراسیون به استان اعلام نشده، اظهار کرد: متاسفانه اخیرا برخی از فعالین و مربیان بوکس استان در فضای مجازی اقدام به تبلیغاتی درخصوص راه اندازی بوکس بانوان در کرمانشاه کرده بودند.
وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه هنوز بوکس بانوان راه اندازی نشده، بنابراین تبلیغ در این رابطه هم غیرمجاز است و تاکنون با دو نفر نیز برخورد داشته‌ایم.
دبیرهیات بوکس استان اضافه کرد: تا وقتی که از سوی فدراسیون بصورت رسمی راه اندازی بوکس بانوان اعلام نشود، هرگونه فعالیت در این رشته در استان ممنوع است.
وی تاکید کرد: اخیرا فدراسیون برنامه‌ای را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور شروع رسمی فعالیت بوکس بانوان در دستورکار قرار داده، اما هنوز اجرایی نشده است.
ولدی گفت: در صورتی که برگزاری این کارگاه‌ها قطعی شود و فدراسیون هم از استان بخواهد، نیروهایی را از بانوان برای آموزش اعزام خواهیم کرد.
وی یادآورشد: البته حدود دوسال پیش کلاس‌های مربوط به داوری و مربیگری بوکس بانوان را در استان برگزار کردیم، اما به دلیل ممنوع بودن فعالیت بوکس بانوان به سه بانویی که در این دوره‌ها شرکت کرده بودند، مدرکی داده نشد.
دبیرهیات بوکس استان افزود: باتوجه به اینکه این بانوان دوره‌های آموزشی لازم را دیده‌اند، بنابراین زمینه‌های راه اندازی بوکس بانوان در استان کاملا فراهم است و درصوتی که فدراسیون ابلاغ کند یکی از اولین استان‌هایی خواهیم بود که این رشته را راه اندازی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار