استاندار کرمانشاه:

احترام به رأی مردم از یادگارهای ارزشمند امام راحل (ره) است

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه در نشست ستاد انتخابات شهرستان گیلانغرب ضمن اشاره به همدلی و همراهی ایجاد شده برای مشارکت حداکثری در استان کرمانشاه گفت: مجلس قوی حاصل نقش آفرینی پویا و مشارکت گسترده مردم است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
احترام به رأی مردم از یادگارهای ارزشمند امام راحل (ره) است

هوشنگ بازوند در جمع اعضای هیأت اجرایی، کاربران و نمایندگان فرمانداری خاطرنشان ساخت: یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل (ره) احترام به رأی مردم است و به یقین مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رأی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

بازوند افزود: همه دست اندرکاران انتخابات با رویکرد بی طرفی در صیانت از رأی مردم کوشا و اهتمام جدی خواهند داشت و براساس فرمایش مقام معظم رهبری امانتدار رأی مردم به عنوان حق الناس خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات نشانه اقتدار و عظمت کشور است؛ از تلاش های صورت گرفته در سازمان های مردم نهاد، احزاب و تشکل های خودجوش مردم برای جلب مشارکت بیشتر تشکر کرد و اظهار داشت: مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه علی رغم وجود مشکلات اقتصادی به وظیفه وتکلیف خود برای عزت ایران اسلامی مثل همیشه عمل خواهند کرد و در انتخاباتی باشکوه صحنه ای از اقتدار نظام را به دشمنان نشان خواهند داد که به یقین سبب یأس و ناامیدی آنان می شود.

مقام ارشد استان یادآور شد: رعایت اصول بی طرفی و قانونمنداری از سوی فرمانداران و عوامل اجرایی، بازرسین و هیأت نطارت به عنوان یک امر مهم در جلب اعتماد مردم همواره مدنظر بوده و در این مسیر از تمامی ظرفیت های موجود در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند استفاده خواهیم کرد.

بازوند بیان داشت: رأی مردم ملاک و تعیین کننده انتخابات است و در تاریخ انقلاب اسلامی با برگزاری 37 انتخابات ثابت شده است که مردم در تعیین سرنوشت خویش در پرتو دموکراسی و مردم سالاری دینی نقشی مهم و تأثیر گذار دارند.

استاندار کرمانشاه با ابراز امیدواری به حضور پررنگ مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان کرمانشاه در پای صندوق های رأی افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده و فضای رقابتی ایجاد شده در استان شاهد حضور گسترده ای در پای صندوق های رأی خواهیم بود.

بازوند امروز در سفر به شهرستانهای غربی از فرمانداری های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید کرد و در دیدارهای جداگانه ای با اعضای هیأت های اجرایی لزوم رعایت اصول بی طرفی، قانونمداری و صیانت را رأی مردم را خاطرنشان ساخت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه در شش حوزه انتخابیه برای انتخاب هشت نماینده و در 1585 شعبه اخذ رأی برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان کرمانشاه آمار نهایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تأیید شورای نگهبان 160 نفر است که تاکنون 17 نفر انصراف داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار