برگزاری مسابقات تفسیر قرآن ویژه فرهنگیان منطقه8

تهران (پانا) - مسابقات تفسیر قرآن فرهنگیان منطقه۸ در بهمن ماه 98 با حضور منوچهری کارشناس رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش تهران به میزبانی دبیرستان دخترانه فرهنگ بانو امین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات تفسیر قرآن ویژه فرهنگیان منطقه8

مسابقات تفسیر قرآن فرهنگیان منطقه۸ در بهمن ماه 98 با حضور منوچهری کارشناس رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش تهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه، وحید شیخی معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 به میزبانی دبیرستان دخترانه فرهنگ بانو امین برگزار شد.

در این راستا مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه۸ ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دست اندکاران برگزاری این مسابقات و خیر مقدم خدمت رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی با بیان این نکته که، کلام خدا راست ترین سخن است " وَِمَن اصَدَقُ مِنَ الله قیلا" (نساء122) گفت: فرهنگیان قرآنی، شما برکت منطقۀ هستید ؛ منشاء خیر ، نور و انر‍‍ژی مثبت جامعه هستید، شماها الگوی خانواده ها هستید؛ قرآن همه زیبایی، شور، شعف و نورانیت است و با وجود شما منطقه پر از نورانیت ، صفا و شادابی می شود. امیدوارم که همواره علاوه بر قرائت آیات الهی ، با تدبر و فهم آیات شریفه خدای متعال و عمل به آنها ، موفق و در مسیر صراط مستقیم و از پیروان واقعی ائمه ی هدی علیهم السلام باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار