فرماندار بهاباد :

رأِی‌اولی‌ها سفیران برگزاری انتخابات هستند

بهاباد ( پانا ) فرماندار بهاباد در همایش رای اولی ها که در دبیرستان دخترانه زینب (س) این شهر برگزار شد گفت : رأِی‌ اولی‌ ها سفیران برگزاری انتخابات هستند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رأِی‌اولی‌ها سفیران برگزاری انتخابات هستند

محمد مهدی خانی زاده بهابادی در همایش رای اولی های بهاباد که دردبیرستان دخترانه زینب (س) این شهرستان برگزارشد ضمن تبریک ورود دانش آموزان رأی اولی به عرصه انتخابات،حضور پرشور و آگاهانه رأی اولی ها در انتخابات را، ادامه دهنده مسیر عزت و پیشرفت کشور دانست.

فرماندار بها باد با بیان اینکه حضور گسترده مردم و ورود نمایندگان اصلح به مجلس شورای اسلامی را، ضامن شتاب بیش از پیش روند توسعه و پیشرفت کشور عنوان نمود و دانش آموزان رای اولی را به حضور آگاهانه در یازدهین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

رئیس هیات اجرائی انتخابات بهاباد با بیان اینکه رأِی‌اولی‌ها سفیران برگزاری انتخابات هستند، افزود : سهم مردم در آینده کشور از موضوعات مهم است و دانش‌آموزان مدیران آینده کشور هستند، به شرط اینکه از ابتدا با مطالعه وارد عرصه سیاسی و اجتماعی شوند.

فرمانداربهاباد به اهمیت انتخابات و تاثیر رای مردم در تضمین سرنوشت جامعه اشاره کرد و گفت : شما جوانان و رای اولی ها در تحرک بخشیدن و ایجاد شور و نشاط جامعه برای شرکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری نقش مهمی را می توانید ایفا نمایید.

در ابتدای این همایش؛ حسن رزاقی بهابادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد با ارایه آماری از تعداد 450 نفری دانش آموزان رأی اولی مدارس بهاباد، هدف از برگزاری این نشست را جشن حق انتخاب و بلوغ سیاسی دانش آموزان پایه دوازدهم عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد؛ با اشاره به انتخاب های متعدد انسان در دوران حیات، حضور آحاد مردم در انتخابات را در تعیین سرنوشت جامعه حائز اهمیت دانست.

گفتنی است؛ همایش رأی اولی ها، با حضور فرماندار مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد و مشارکت پرشور دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس این شهر در محل سالن دبیرستان دخترانه زینب بهاباد ، برگزار گردید.

تعداد 11 هزار و 333 نفر واجدین رای دهنده در بهاباد وجود دارد که از این تعداد 450 نفررای اولی هستند .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار