برگزاری سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در منطقه 8 تهران

تهران (پانا) - در بیست و نهمین روز از بهمن ماه سال 1398 مسابقات قرآن، نماز و عترت مقاطع مختلف تحصیلی منطقه 8 آموزش و پرورش تهران با حضور وحید شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه و شرکت بیش از 2500دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در منطقه 8 تهران

آزمون کتبی مسابقات قرآن، نماز وعترت دختران مقطع متوسطه نفر در روز سه شنبه 29 بهمن 1398 در دبیرستان دخترانه فرهنگ بانو امین وآزمون احکام ابتدائی دختران و پسران در کانون اندیشه و دارالقرآن ثامن الحجج (ع) برگزار شد.

همچنین مسابقات قرآن، نماز وعترت دانش آموزان ابتدائی دختر و پسر در بخش آوائی به میزبانی دارالقرآن اسراء و ثامن الحجج (ع)، مسابقات قرآن، نماز وعترت دانش آموزان در مرحله منطقه ای متوسطه اول و دوم پسران در رشته های آوائی و پژوهشی به میزبانی دبیرستان پسرانه شهید حسینی و متوسطه اول و دوم دختران نفردر رشته های آوائی و پژوهشی به میزبانی دارالقرآن ثامن الحجج (ع) وکانون اندیشه وآزمون کتبی مسابقات قرآن، نماز وعترت پسران متوسطه دردبیرستان پسرانه دانشمند منطقه 8 تهران برگزار شد.

در این مراسم شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن ابراز شادمانی از حضور در جمع دانش آموزان که دل به قرآن وعترت و معارف اسلامی سپرده اند و از برکات معنوی آن بهره می برند، از مشارکت فعال دانش آموزان و اولیای آنان و مسئولین و دست اندرکاران مدارس و منطقه در برگزاری مسابقات قدردانی نمود.

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقات در وهلۀ اول شناسائی دانش آموزان مستعد و تربیت و تقویت آنان برای تبدیل شدن به آینده سازان جامعه در راستای ترویج معارف اسلامی است، ولی هدف غایی را رسیدن به یک نوع سبک زندگی اسلامی در جامعه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار