معاون سیاسی استاندار سمنان:

دانش آموزان در انتخابات تخصص و دانش کاندید را مدنظر قرار دهند

سمنان (پانا) - معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه عموم مردم تعیین‌کننده سرنوشت جامعه و کشور هستند، گفت: دانش آموزان در انتخابات تخصص، توانایی، دانایی، دانش کاندید را مدنظر قرار دهند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در انتخابات تخصص و دانش کاندید را مدنظر قرار دهند

حبیب‌الله خجسته پور بیان اینکه دانش آموزان در انتخابات تخصص، توانایی، دانایی، دانش کاندید را مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: آحاد مردم و به‌ویژه رأی اولی‌ها، دست خداوند در عزت بخشیدن به کاندیداها در پای صندوق‌های روی هستند.

وی با تأکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانون دموکراسی برقرار است و مردم تعیین‌کننده سرنوشت جامعه و کشور هستند، افزود: انتخاب فرد اصلح در پای صندوق روی باید در اولویت نخست عموم مردم به‌ویژه روی اولی‌ها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه انتخابات عرصه‌ای است که افراد خود را برای قرار گرفتن در جایگاهی از حکومت داوطلب می‌کنند، تصریح کرد: دانش آموزان روی اولی باید به این مهم توجه کنند تا به افرادی که روی می‌دهند متناسب با جایگاهی که برای آن داوطلب شدند، تخصص، توانایی، دانایی، دانش و ویژگی‌های متناسب با آن را داشته باشند.

خجسته پور با تأکید بر اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مهم‌ترین رویکرد دولت در برگزاری این انتخابات است، تصریح کرد: کاندیدا و داوطلب شدن برای در اختیار گرفتن مقامات یک حکومت برای خدمت به مردم درصورتی‌که متناسب با آن جایگاه توانمندی وجود داشته باشد که اقدامی بسیار پسندیده و ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار