برگزاری گردهمایی ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست در بهار99

رشت (پانا) - مدیر سازمان دانشجویان گیلان از برگزاری انتخابات دبیران منطقه ۳ باشگاه دانشجویان حامی محایط زیست و منابع طبیعی کشور خبر داد و گفت: گردهمایی ملی این باشگاه بهار ۹۹ برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست در بهار99

پونه نیکوی در حاشیه برگزاری انتخابات باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی که همزمان با استان های مازندران و گلستان از طریق ویدیوکنفرانس در استان گیلان برگزار شد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سومین دوره نشست‌های منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور در بهمن و اسفند ۹۸، اظهار کرد: باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور یکی از مجموعه های جهاددانشگاهی است که در قالب مناطق هشت گانه فعالیت می کند.

وی استان های گیلان، مازندران و گلستان را منطقه ۳ باشگاه دانست و افزود: در مجموع ۱۳ کاندیدا از سه استان داشتیم که فاطمه اسدی، شقایق برومند، شقایق حاجی زاده، محمد رجب زاده، فاطمه قهرمانی، رضا محمدی و سینا یزدانی کاندیداهای استان گیلان بودند. در نهایت سینا یزدانی و فاطمه اسدی به عنوان دبیران منطقه ۳ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور انتخاب شدند.

مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان در ادامه از ثبت پنج کانون در استان خبر داد و اضافه کرد: کانون های «دیار پاک»، «مهربانان»، «مفاخر»، «جهش» و «کاوه(اخلاق ورزشی هواداران)» در سازمان دانشجویان گیلان به ثبت رسیده است.

نیکوی با اشاره به فعالیت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در گیلان، گفت: این باشگاه متشکل از ۴۲۰ گروه در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی، آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی است و پیش بینی می شود نشست ملی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی کشور اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار شود.

وی سازمان دانشجویان ایران را متعلق به همه دانشجویان مراکز آموزشی دولتی و غیرانتفاعی در رشته ها و تشکل های مختلف دانست و تصریح کرد: «مشارکت» جوهره سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی است و دانشجویان باید برای ارتقای جامعه مشارکت داشته باشند.

مدیر سازمان دانشجویان گیلان با تاکید بر لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در قشر دانشجو، عنوان کرد: دانشجو سرمایه اجتماعی است و مطالبه گری دانشجویان به رشد علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاس و زیست محیطی جامعه منجر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار