سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت سامانه بارشی جدیدی فردا چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه از شمال غرب به کشور وارد می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با پانا درباره وضع هوای کشور گفت: امروز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه در برخی نقاط شمال شرق و زاگرس مرکزی بارش پراکنده برف و باران و در مناطقی از جنوب غرب بارش پراکنده باران رخ می‌دهد. فردا چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه نیز با ورود سامانه بارشی جدید در شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارش برف و باران و در مناطقی از جنوب غرب، رگبار و رعد و برق آغاز می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این‌که طی روز پنج‌شنبه ۱ اسفندماه برشدت فعالیت این سامانه افزوده می‌شود، گفت: طی این روز گستره سامانه بارشی نیمه غربی، نوار شمالی کشور و دامنه‌های البرز را فرا می‌گیرد. در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمالی و غرب کشور بارش شدید برف و باران رخ می‌دهد.

وی گفت: روز جمعه ۲ اسفندماه فعالیت بارشی این سامانه تضعیف می‌شود و در دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. روز شنبه 3 اسفندماه نیز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت و از بعد از ظهر سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار