در گفت‌وگو با پانا

محمود کلهر: آسیایی‌ها از نام پرسپولیس هم می‌ترسند؛ مدعی صعود نه، پرسپولیس مدعی قهرمانی آسیاست

تهران (پانا) – پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس مدعی قهرمانی در آسیاست، اطمینان دارد که این تیم شکست هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل را جبران خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
محمود کلهر: آسیایی‌ها از نام پرسپولیس هم می‌ترسند؛ مدعی صعود نه، پرسپولیس مدعی قهرمانی آسیاست

محمد کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره بازی امروز پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الشارجه تیم خوبی است اما بعید است آنها بتوانند برای پرسپولیس مشکل‌ساز شوند. البته پرسپولیس با توجه به شکست قبلی که مقابل الدحیل قطر داشت باید این بازی را خیلی جدی بگیرد. پرسپولیس صدرنشین لیگ است و سه قهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد بنابراین تیم دست و پا بسته‌ای نیست و حریفان آسیایی از نام‌ این تیم هم می‌ترسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد باخت ایران مقابل الدحیل اظهار کرد: به نظرم گل‌هایی که پرسپولیس در دقایق ابتدایی خورد شیرازه تیم را بهم ریخت. اما در نیمه دوم تیم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و تنها در گلزنی ناکام ماند و به نظرم از نظر فنی تیم شرایط خوبی داشت.

وی در رابطه با شانس صعود پرسپولیس از گروه C لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت‌ها گفت: مدعی صعود نه، پرسپولیس مدعی قهرمانی آسیاست. با یک شکست هیچ چیز تمام نشده است. بازی امشب پرسپولیس مقابل الشارجه خیلی اهمیت دارد اما به طور حتم در بازی‌های بعدی این شکست جبران می‌شود و با توجه به شناختی که از یحیی گل محمدی و دستیارانش داریم جای نگرانی چندانی وجود ندارد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد چینش بازیکنان و انتقادهایی که به عملکرد کادر فنی می‌شود، عنوان کرد: به نظرم کادر فنی بهترین تصمیمات را می‌گیرد. هیچ کس برای شکست برنامه‌ریزی نمی‌کند بنابراین نباید مغرضانه انتقاد کرد.

کلهر در پایان در مورد عملکرد شجاع خلیل‌زاده گفت: شجاع بازیکن بسیار متعصب، جنگنده و پرنده پرسپولیس است اما اگر او اعصاب خود را کنترل نکند ممکن است پرسپولیس ضربه بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار