مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانش آموزان پسر سراسر کشور در البرز برگزار شد

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه سراسر کشور با حضور 12 تیم به میزبانی البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانش آموزان پسر سراسر کشور در البرز برگزار شد

فرشید علیزاده در خصوص برگزاری مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه سراسر کشور که با حضور مسئولین و معاونین اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد،گفت:«هماهنگی با فدراسیون ورزش دانش آموزی و جلسات مختلف با مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان برای تمهیدات لازم و مقدمات برگزاری مسابقات صورت گرفت،وکارنمایی جامع از اجرای برنامه ها تهیه گردیده است.»

او اظهار کرد:«تمهیدات لازم جهت اسکان داوران، دانش آموزان اندیشیده شده است و همچنین فعالیت های فوق برنامه تفریحی ویژه ورزشکاران و اجرای برنامه های فرهنگی پیش بینی شده است. درضمن هماهنگی ایجاد امنیت دراین مسابقات با سایر ارگان ها از جمله اورژانس، بیمارستان ها، پلیس راهور، اداره برق منطقه و... صورت گرفته است.»

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد:«انتخابات پیش رو و شرکت همه افراد در این رویداد مهم را توصیه نمود.»

شایان ذکراست،این مسابقات پس از ابلاغ میزبانی ازسوی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور با همکاری مشترک آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان طبق تفاهم نامه فی مابین از دهم تا سیزدهم اسفند ماه ویژه دانش آموزان پسر دوره تحصیلی متوسطه اول برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات،البرز میزبان بیش از 12 تیم از سراسر کشور و بیش از 210 نفر ورزشکار،مربی،سرپرست و عوامل اجرایی و 40 نفر داور می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار