داور مسابقات کاراته ناحیه یک شهرری: ورزش باعث سلامت روح می شود

شهرری (پانا) - داور بین المللی مسابقات کاراته ناحیه یک شهرری از برگزاری مسابقات کشوری بانوان در نهم اسفند ماه سال 98 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
داور مسابقات کاراته ناحیه یک شهرری: ورزش باعث سلامت روح می شود

میترا سیاهپوش داور مسابقات کاراته ناحیه یک شهرری در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: امروزه باتوجه به گسترش شهر نشینی در شهرهای صنعتی و زندگی ماشینی در دسترس بودن همه امکانات برای شهروندان باعث کم تحرکی و تنبلی بخصوص در بانوان شده است.

او در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش برای بانوان افزود:با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی تحرک بانوان در امر ورزش کاهش یافته و همین بی تحرکی باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات وبیماری های جسمی شده و به همین دلیل حضور بانوان در مراکز ورزشی بخصوص ورزشهای رزمی و دفاع شخصی امری لازم و ضروری است که موجب تحرک و طراوت معنوی روحی و جسمی در بانوان میشود که ورزش می تواند از افسردگی در بانوان مسن جلوگیری کند.

او تاکید کرد: با توجه به اهمیت ورزش رزمی برای افراد کشور باید همه تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانیم افرادی سالم و قوی و قدرتمند تحویل جامعه دهیم و خانواده‌ها را تشویق کنیم تا فرزندان خود را در رشته‌های ورزشی ثبت نام کنند تا اوقات فراغت آنان صرف ورزش شود و از انحرافات اخلاقی و اجتماعی نظیر اعتیاد در امان باشند.

سیاهپوش عنوان کرد: من بیشتر عمر خود را صرف تربیت نوجوانان و جوانان در ورزشهای رزمی کرده ام و آرزو دارم افراد در تمامی سنین ورزش را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت و تندرستی خود آن را انجام دهند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار