معصومه ابتکار:زنان و بانوان ما امروز با افتخار تمام و با وجود سخت ترین تحریم ها در صحنه های کارآفرینی و اقتصادی جامعه دوشادوش مردان در تلاش هستند

اسلامشهر(پانا) - مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و زن با حضورمعاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران،فرماندار، مسئولین و بانوان کارآفرین و فعال در عرصه های اقتصادی اسلامشهر در سالن پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معصومه ابتکار:زنان و بانوان ما امروز با افتخار تمام و با وجود سخت ترین تحریم ها در صحنه های کارآفرینی و اقتصادی جامعه دوشادوش مردان در تلاش هستند

در این مراسم معصومه ابتکار ،معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سخنانی با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد:حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی است که پس از گذشت این همه سال و در قرن بیستم الگوی دختران و زنان ما است و در سوره کوثر به عنوان خیر کثیر از ایشان نام برده می شودو شخصیتی که به دور از تشریفات به کمال انسانیت دست یافت.

او در ادامه افزود:حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی مناسب با اندیشه وفکر و درایت برای بانوان و دختران و در مجموع کل مردم جامعه ما هستند و بیان کرد،انقلاب اسلامی ماهم مبتنی بر آیات قرآن کریم، تعالیم انبیاء و نگاه خاص امام راحل بود.

او گفت: اکنون وظیفه ما صرفا" در برگزاری جشن و مراسم گرامیداشت خلاصه نخواهد شد و می بایست به زندگی دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) عمیقا"توجه کنیم که این بانوی بی تکرار چگونه ودر چه شرایطی به دنیا آمد،در مقابل دشمنان دین پدر گرامی خود ایستاد،دشواری ها را تحمل کرد و حتی ازدواجش در سادگی تمام بود و فرزندان بزرگوارش هم افتخار بشریت شدند.

ابتکار اذعان کرد : چیزی که از دیدگان همه ما مغفول مانده است ،توجه به کلمات حضرت فاطمه زهرا(س) و از همه مهمتر خطبه فدکیه ایشان است که با تبیین شرایط سیاسی ،اجتماعی، فرهنگی دوران خود آینده بشریت را هم پیش بینی نمود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد:امروز مادران و همسران شهدا وایثارگران با پایمردی و از خودگذشتگی برای ما امنیت و آرامش بوجود آوردند و پیرو راستین حضرت فاطمه زهرا(س) هستند.

او تصریح کرد:زنان و بانوان ما امروز با افتخار تمام و با وجود سخت ترین تحریم ها در صحنه های کارآفرینی و اقتصادی جامعه دوشادوش مردان در تلاش هستند ودر راه سربلندی نظام مقدس اسلامی افتخار آفرینی می کنند.

ابتکارتأکید کرد : دشمن امروز با حضور در فضای رسانه و مجازی سعی در نا امیدی جامعه دارد و درست است ،مشکلات داریم و همیشه نباید سراغ موارد منفی برویم و به تشریح دستاوردهای نظام مقدس اسلامی نیز بپردازیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در رابطه با انتخابات دوم اسفند نود و هشت اظهار کرد:کسانی را انتخاب و به مجلس بفرستید که در راستای تحقق اصول قانون اساسی تلاش کنند و با نو اندیشی در جهت ارزشهای انقلاب اسلامی کار کنند و نسبت به مسائل بی تفاوت نباشند.

او از توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهور به مسائل بانوان خبر داد و افزود: معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری آمادگی دارد با تمامی گروه های کارآفرینی و زنان فعال در عرصه های اقتصادی درپرتال و درگاه خود همکاری لازم را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار