کتاب "مدیریت روابط انسانی در سازمانهای آموزشی " اثر معلم امیدیه ای رونمایی شد

امیدیه(پانا)- در آیینی با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ،معاونین و کارشناسان این اداره از کتاب" مدیریت روابط انسانی در سازمانهای آموزشی " تالیف علیرضا شمسی زاده رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کتاب "مدیریت روابط انسانی در سازمانهای آموزشی " اثر معلم امیدیه  ای رونمایی شد

طی مراسمی احمدرضا کرائی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ،معاونین و کارشناسان این اداره از کتاب علیرضا شمسی زاده نویسنده اثر "مدیریت روابط انسانی در سازمانهای آموزشی" از فرهنگیان این شهرستان رونمایی شد.
در این راستا علیرضا شمسی زاده نویسنده این کتاب از فرهنگیان و اساتید دانشگاه شهرستان امیدیه در خصوص انتشار کتاب خود به خبر پانا گفت: روابط انسانی موهبتی است که در انسانها به ودیعه گذاشته شده تا بتوانند یکدیگر را درک کنند و با هم زندگی کنند ، روابط انسانی سرمنشاء رفع همه نیازهای انسانی است در سایه روابط انسانی روان انسان تلطیف می‌شود، استعدادش می شکفد و به بار می‌نشیند بنابراین سنگ زیر بنای ایجاد روابط حسنه در یک محیط آموزشی و شناخت نیازها و احساسات افراد و توانایی برای بیان احساسات متقابل و انتقال آن به افراد است ،روابط انسانی مفهوم وسیع دارد و هر نوع رابطه ای بین دو فرد دو گروه فرد و گروه سازمان و فرد و ... را در بر می‌گیرد.


او درباره هدف و دلیل نگارش کتاب" مدیریت روابط انسانی در سازمان های آموزشی" افزود: ارتباط سازمانی همیشه مظلوم واقع شده و در این زمینه بیشتر باید بررسی شود، لذا تصمیم براین گرفتم این کتاب را به رشته تحریر دربیاورم.
همچنین ادامه داد: این کتاب در راستای تبیین مدیریت روابط انسانی در سازمان های آموزشی با هدف کلی آشنایی تمام افراد جامعه با مفهوم و نحوه ی برخورد مناسب با ارباب رجوع و رعایت آن در سازمانها و ادارات است که یکی از مشکلات اساسی در برقراری ارتباط سیستم اداری می باشد و یکی از دروس تخصصی رشته علوم تربیتی در گرایش مدیریت برنامه ریزی آموزشی و روابط انسانی در سازمانهای آموزشی است که دانشجویان و همه افراد فعال در سازمان‌های دولتی و خصوصی از مخاطبان این کتاب می‌باشند.
اودرپایان از مدیریت این اداره و کارشناسان تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است این کتاب توسط انتشارات ندای کارآفرین منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار