گرامیداشت فجر پیروزی بر صحنه نمایش حوزه هنری فارس

شیراز (پانا) - کارشناس مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس از بزرگداشت فجر انقلاب اسلامی و شهادت شهید سلیمانی با زبان هنر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت فجر پیروزی بر صحنه نمایش حوزه هنری فارس

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری فارس، اصغر گروسی اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته دو اجرای صحنه‌ای و میدانی از سوی این حوزه در دهه فجر به روی صحنه رفت که نمایش صحنه‌ای با عنوان " فرار بزرگ( جامعه شناسی مرگ)" و نمایش خیابانی " سردار بی سایه" دو اثری بودند که در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس تولید شده و به اجرا رسیدند.

کارشناس مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس ادامه داد: نمایش صحنه‌ای نوشته اصغر گروسی و کارگردانی مشترک اصغر گروسی و سیدحسن حسینی یمقانی بوده و اثر میدانی را نیز اصغر گروسی نوشته و کارگردانی کرده است.

او افزود: در اثر صحنه‌ای جمشید فروزانی، شیما پورسهم الدین، مریم دهقانی، سیدمحسن حسینی، محمدامین محمدی، مهرداد سهامی و اصغر گروسی هنرنمایی داشته اند و بازیگر اثر میدانی نیز علیرضا داننده فرد بوده است.

گروسی با اشاره به اینکه همواره سعی کرده‌ایم شهرستان‌ها را در کنار مرکز استان حمایت کنیم، تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های هنرمندان کازرون و ممسنی و موفقیت‌هایی که در سال اخیر کسب کرده‌اند تصمیم گرفتیم فجر امسال را به این بخش از استان اختصاص دهیم.

او گفت: سالن زنده یاد استاد مردانی کازرون میزبان نمایش صحنه‌ای بود که در 4 روز پیاپی و هر روز در دو نوبت به روی صحنه رفت و مورد استقبال هنردوستان کازرون قرار گرفت و قریب 400 نفر از این نمایش دیدن کردند.

کارشناس مسوول هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس ادامه داد: اثر میدانی نیز در سطح مدارس کازرون و ممسنی 12 نوبت اجرا شد و بیش از 2000 نفر به تماشای این اثر پرداختند.

او در پایان اظهار داشت: در روزهای اخیر از برخی شهرستان‌ها برای اجرای آثار فوق دعوت داشته‌ایم و امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا با این اجراها پاسخگوی اندکی از شوق فراوان دوستداران تئاتر در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار