نشست مشاوران دانش آموزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد

یزد(پانا)- نشست هم اندیشی و مشاوره دانش آموزی با حضور "زهره امیرچقماقی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و روسای شورای دانش آموزی مدارس متوسطه اول و دوم برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشاوران دانش آموزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با اشاره به اهمیت و جایگاه مشاورین دانش آموزی در ارائه راهکارهای خوب جهت پیشبرد امور آموزشی و پرورشی مدارس گفت: ساحت های شش گانه تربیتی و ارتباط مشاوران دانش آموزی با این مدیریت، یکی از برنامه های اصلی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک است.

"زهره امیرچقماقی" افزود: مسئله ای که امروز به دغدغه آموزش و پرورش تبدیل شده است، توجه بیشتر به بخش آموزشی است و دانش آموزان باید با فکر پویا و جوان خود به ارائه راه حل های مناسب در این زمینه بپردازند.

"امیرچقماقی" با بیان این که نقش مشاوران دانش آموزی در ایجاد حس خودباوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان بی نظیر است گفت: ظرفیت ها و امکانات در اداره ناحیه یک آماده است تا گروه مشاوران جوان با ارائه ایده ها و طرح های خود در جهت اجرای آن ها گام بردارند.

در ادامه جلسه هر یک از دانش آموزان به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون بهبود روند اجرایی مدارس پرداختند.

همچنین در پایان جلسه به سوالات دانش آموزان پیرامون مشکلات و مسائل آموزشی و پرورشی توسط مدیر ناحیه یک و معاون پرورشی و تربیت بدنی پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار