برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری بامحوریت سازمان دانش آموزی استان وباحضور اعضا در اتاق جلسه معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری  دراستان اردبیل

در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل طی سخنانی با تاکید بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی اظهار کرد: بحث حفاظت از منابع طبیعی یکی از بحث های مهم بشر امروز است و تخریب وآلودگی منابع طبیعی به یک دغدغه برای بشر تبدیل شده است چون رفاه وآسایش انسان بدون توجه به پدیده های طبیعی اطراف خود پایدار نخواهد بود .

او در ادامه افزود : با توجه به اینکه منابع طبیعی فقط متعلق به نسل کنونی نیست ونسل های آینده بشری نیز حق استفاده از این منابع را دارند اگر ما یک تعادل در استفاده از منابع طبیعی برقرار نکنیم ، نه تنها خودمان بلکه نسل های آینده ما وفرزندان ما نیز با مشکل جدی روبرو خواهند شد .

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان در ادامه با اشاره به روز درختکاری ولزوم حضور مردم در این عرصه افزود : بحث درختکاری باید به یک فرهنگ تبدیل شود ونباید فقط به یک روز تحت عنوان روز درختکاری منحصر گردد و مردم باید به کاشت درخت تشویق شوند و وارد میدان شوند و کاشتن درخت برای آنان تبدیل به یک فرهنگ بشود .

دراین جلسه پرویز اصغری ،مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز گزارشی از اهم برنامه ها واقدامات سازمان دانش آموزی درجریان هفته منابع طبیعی در سراسر استان خبردادوگفت کلیه برنامه های اجرایی با محوریت سردارشهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی برگزار خواهدشد.

اوبیان کرد:برنامه استانی و زنگ انفال نیز همزمان درسراسرمدارس استان به صورت نمادین دریکی ازمدارس آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل اجرامی شود.

در ادامه نیز حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار