دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی استان گلستان برگزار شد؛

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی به عنوان ناظر کشوری در گرگان حضور پیدا کرد

گرگان( پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در بین دانش آموزان گلستان جهت انتخابات مجلس دانش آموزی حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی به عنوان ناظر کشوری در گرگان حضور پیدا کرد

به گزارش پانا مجید مصباح عنوان کرد: بسیار خوشحالم که در حضور جوانان و دانش آموزان استان سرسبز گلستان، زنان و مردان آینده ساز این مملکت حضور دارم.

او در ادامه گفت: واقعا لذت بردم از فرمایشات پسران و دختران عزیزم که فضای بسیار مطلوبی را در کانون طه گرگان رقم زدند. برادر عزیز جناب آقای حسینی و خواهرم خانم سلطانی و سایر دوستانی که امروز در مرکز استان گلستان زحمت کشیدند تا مسیری را برای دانش آموزان این استان رقم بزنیم.

مصباح اضافه کرد: همانگونه که همه شما مستحضرید در مجلس شورای اسلامی وقتی که نمایندگان انتخاب می شوند، عصاره ملت خطاب می شوند. امروز شما عصاره 13 میلیون دانش آموز سراسر کشور و 350 هزار دانش آموز استان گلستان هستید که در این محفل حضور دارید. من به داشتن فرزندانی چون شما در ایران اسلامی افتخار می کنم.

او خاطرنشان کرد: امروز تلاش های بی نهایت معاونت پرورشی را در استان شما دیدم. با توجه به تربیت اجتماعی شما، عزیزان صحنه را آماده کردند تا این اتفاق مبارک رقم بخورد که بسی مایه افتخار است.

رییس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی ادامه داد: دختران و پسران عزیزم، رشد کردن از هر موجودی بر می آید، اما رشدی که در آن اراده باشد، توانایی و قدرت باشد، آن رشد خاص انسان هایی چون شماست. امروز ثابت کردید رشد اجتماعی، رشد فرهنگی، رشد تحصیلی، ادبی و تربیتی که همه اینا آروزی قلبی تمام معلمان و مسئولان این کشور است را داشته‌اید که بتوانیم فرزندانمان را در مسیری بگذاریم که آینده کشور را تضمین کند. امروزشما ضمانت‌نامه آینده این کشور هستید.

مصباح در پایان گفت: بنده به عنوان یکی از کوچک ترین اعضای خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی و معاونت پرورشی کشور بر دستان شما بوسه می زنم و افتخار می کنم که چنین فرزندانی در این کشور حضور دارند. فردا متعلق به شماست. اگر کسی با اراده آهنین تصمیم قطعی بگیرد که ستاره ای را فتح کند، قطعا به آن می‌رسد؛ اما کسی که با ترید به منزل خود قدم بردارد به جایی نمی رسد. شما نشان دهنده اراده فرزندان استان گلستان هستید. شما هم همانند استانتان سبز و درخشانید و مانند خورشید می‌درخشید. در پایان آرزو می‌کنم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار