تندیس جشنواره ملی «مهر مادر» به فیلم «مادر برفی» رسید

شهرکرد(پانا) - فیلم کوتاه «مادر برفی» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه کنندگی سید شهاب الدین طباطبایی، اثری از حوزه هنری خوزستان و با مشارکت انجمن سینما جوان چهارمحال و بختیاری است که توانست تندیس و دیپلم افتخار بخش فیلم های کوتاه داستانی جشنواره ملی «مهر مادر» را به خود اختصاص دهد

کد مطلب: ۱۰۲۴۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تندیس جشنواره ملی «مهر مادر» به فیلم «مادر برفی» رسید

به گزارش خبرگزاری شبستان، این جشنواره پیرامون موضوعات روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران، مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر در خانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ، آداب و رسوم، نقش، مادر در تحکیم و انسجام خانواده و ... برگزار شد.

بازیگرانی چون عباس پرویزی، حبیب تاجمیری، فاطمه نصیری، کوثر نجفی و شهلا خدادادی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

محل اصلی تصویربرداری این فیلم در ارتفاعات زردکوه بختیاری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری انجام شده و مدیر فیلمبرداری آن را محمد نورانی و صدابرداری این فیلم را سروش عزیزی بر عهده داشتند.

داستان این فیلم زندگی پسر نوجوانی را نشان می دهد که هنوز به بلوغ کافی فکری نرسیده اما به خاطر شیوه زیست و اقلیم، ازدواج کرده و حالا در تلاش است که جان همسر باردار خود را نجات دهد.

در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و نیاز هموطنان به امدادرسانی و کمک‌های مردمی شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر تصمیم گرفت آئین اختتامیه این جشنواره را که قرار بود ۲۶ بهمن همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شود، لغو و مصوب کرد هزینه‌های برگزاری مراسم اختتامیه به مناطق سیل‌زده اهدا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار