برگزاری مسابقات نمایش صحنه ای و عروسکی در کانون اندیشه منطقه 8

تهران (پانا) - وحید شیخی& معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8،با حضور در مسابقات نمایش صحنه ای و عروسکی که در کانون اندیشه منطقه۸ برگزار شد، دانش آموزان هنرمند را مایه ی مباهات و افتخار خانواده، منطقه و جامعه اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات نمایش صحنه ای و عروسکی در کانون اندیشه منطقه 8

در راستای برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری(فردا)، مسابقات نمایش صحنه ای و عروسکی با حضور دانش آموزان پسردر مقاطع مختلف تحصیلی در کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه منطقه 8 تهران برگزار گردید.

در این مسابقات دانش آموزان پسر از مقطع ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه دوره اول و دوم از مدارس دولتی و غیردولتی مطابق جدول زمانبندی در ساعات مقرر خود حضور یافته، به رقابتی دوستانه پرداختند و داوران، نمایش های صحنه ایی و عروسکی دانش آموزان را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قراردادند.

شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۸ ضمن بازدید از روند مسابقات نمایشی، خطاب به دانش آموزان شرکت کننده، هدف از برگزاری مسابقات را توجه به ساحت های شش گانه تربیتی به ویژه ساحت تربیت زیبا شناختی و هنری، ذائقه زیباشناسانه خود و تربیت دانش آموزان هنرمند در راستای اهداف تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی دانست و این دانش آموزان هنرمند را مایه ی مباهات و افتخار خانواده، منطقه و جامعه بیان کرد.

وی با تشکر از والدین و مسئولین مدارس از آنان خواست که در تنظیم متن نمایش مدارس از کتب درسی استفاده نمایند تا علاوه بر توجه به متون آموزشی بعد پرورشی و هنری در مدارس نیز تقویت و رشد یافته و در ساخت آینده ایران عزیزمان با نگرشی دین مدار کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار